H&R System Szkolenia Kelnerskie, Barmańskie Consulting dla Hoteli i Restauracji

Co jest Grane?

Wystarczą trzy kliknięcia, żeby zamówić stolik w ulubionej restauracji, bukiet kwiatów i taksówkę - zapowiada Rafał Pasenik, szef jedynego w Polsce portalu internetowego do rezerwacji online.

Serwis Erestauracja.pl od dwóch miesięcy prowadzi firma H&R System, która dotychczas zajmowała się doradztwem i szkoleniami w branży gastronomicznej.

- Na pomysł portalu wpadłem, pracując jako menedżer w hotelach, które mają wewnętrzny serwis rezerwacyjny. Pomyślałem, że warto wprowadzić ogólnodostępny portal rezerwacji stolików w popularnych restauracjach - opowiada Rafał Pasenik, szef H&R System. - Takie serwisy są znane np. w Stanach Zjednoczonych czy Anglii. W Polsce jesteśmy pierwsi.

Na razie portal otwarty jest tylko dla Warszawy, ale wkrótce rozszerzy działalność na cały kraj. Strona jest dwujęzyczna (polski, angielski), jednak już w sierpniu dostępna będzie również francuska wersja językowa. Do tej pory Erestaurację.pl odwiedziło siedem tysięcy osób. W bazie stałych użytkowników portal ma już ok. stu gości i tyleż rezerwacji na koncie.

- Chcemy ludzi odciążyć, bo łatwiej kliknąć, niż dzwonić - tłumaczy Rafał Pasenik.

Aby zarezerwować stolik online, wystarczy się zarejestrować, czyli podać imię, nazwisko, adres e-mail, telefon i hasło. Następnie gość wyszukuje miejsce według nazwy restauracji, lokalizacji (dzielnica, ulica) lub rodzaju kuchni i wysyła zgłoszenie. Centrala od razu dokonuje rezerwacji, a następnie potwierdza ją w zależności od preferencji klienta: telefonicznie, e-mailem lub SMS-em. Zamówienie można anulować lub zmienić. Cała akcja jest szybka, bezpłatna i możliwa 24 godziny na dobę.

- Zanim podpiszemy umowę z restauracją, badamy, czy trzyma poziom - zdradza szef serwisu. - Smakujemy, oceniamy obsługę, wysyłamy znajomych na przeszpiegi. Wspieramy się też np. recenzjami kulinarnymi Macieja Nowaka z "Gazety Co Jest Grane", bo to dla nas autorytet.

Takim sposobem do bazy Erestauracji.pl trafiło dotąd 26 warszawskich lokali, m.in. Smaki Warszawy, Poezja czy Papu.

- Zależy nam na współpracy z dobrymi restauracjami, co oczywiście nie oznacza, że wyłącznie z najwyższej półki, wręcz przeciwnie - dodaje Rafał Pasenik. Każdy lokal ma swoją wizytówkę, w której znajdziemy m.in. opis kuchni i wystroju, informacje, jakimi językami mówią kelnerzy, czy lokal jest klimatyzowany, czy ma ogródek, internet bezprzewodowy itp. Podano nawet współrzędne GPS. Zaś po skorzystaniu z oferty portalu każdy gość dostaje e-mailem ankietę, w której wyraża krótką opinię na temat jakości obsługi w danym lokalu. Klient może też zaproponować twórcom serwisu swoją kandydaturę - ulubioną restaurację. Na stronie można również zamówić online taksówkę i kwiaty.

- Mamy ponadto specjalną cateringową ofertę dla korporacji - zachwala Pasenik. - Wysyłamy firmom szczegółowy formularz z pytaniami, np. o charakter spotkania, liczbę osób (w tym dzieci), rodzaj kuchni (dania gorące czy zimny bufet) oraz przewidywany budżet. Po wypełnieniu przez klienta formularz trafia do menedżerów restauracji, którzy dopasowują ofertę.

Erestauracja.pl przygotowuje dla swoich gości pakiet lojalnościowy. Na razie klienci portalu otrzymują rabaty na posiłki albo niespodzianki w postaci deserów czy drinków.

www.erestauracja.pl czynna 24 godziny. Informacja telefoniczna 0 22 371 78 90 (od poniedziałku do niedzieli w godz. 10-22)

 

Źródło: Gazeta Wyborcza, autor: Magdalena Dubrowska, 30 czerwca 2006 r.

Nasze referencje

Wykorzystanie ciasteczek (ang. cookies)

Pliki Cookies to informacje zapisywane przez serwer na dysku Twojego komputera. Informacje z plików cookies pozwalają dostosować wygląd strony internetowej do Twoich zainteresowań (np. decydują o treści reklamy, która pojawi się na witrynie). więcej>>

Polityka poufności danych serwisu www.hr-system.pl

Formularz Kontaktowy









wyślij

footer_logo_86

Biuro:
Aleja Spacerowa 25, Książenice
05-825 Grodzisk Mazowiecki

e-mail: biuro@hr-system.pl

Rafał Pasenik
501 586 482