H&R System Szkolenia Kelnerskie, Barmańskie Consulting dla Hoteli i Restauracji

 

Miło mi przedstawić Państwu ofertę 1-dniowych Intensywnych Kursów Kelnerskich, które opracowałem aby nauczyć kelnerów jak zwiększyć sprzedaż oraz jak spełniać stale rosnące wymagania Gości.

Szkolenia można łączyć w moduły i tylko od Państwa zależy iloma dniami jesteście zainteresowani.
Jestem praktykiem z 20 - sto letnim stażem. Moja droga zawodowa prowadziła od „zmywaka”, przez kuchnię, pracę kelnera aż do kierownika i menedżera restauracji. Od 2004 r prowadzę własną firmę zajmującą się outsourcingiem pracowniczym i doradztwem. Od 2006 roku zajmuję się prowadzeniem szkoleń z zakresu sugestywnej sprzedaży, profesjonalnej obsługi kelnerskiej oraz kształceniem umiejętności menedżerskich.


Moim celem jest wspieranie osób pracujących w branży HoReCa, w której się specjalizuję. Moje szkolenia dedykuję zarówno osobom początkującym jak i doświadczonym w branży gastronomicznej. Prowadzę szkolenia dla pracowników z lokali typu fast casual, caual dinning, premium i top premium. Tam gdzie ważne jest budowanie relacji Goście – Obsługa - jestem do dyspozycji !

 

Propozycja szkoleń kelnerskich


1.    Kelner a’la carte - Obsługa Gości w restauracji „krok po kroku”
2.    Kelner doradcą kulinarnym - Psychologia sprzedaży. Sugestywna sprzedaż podczas  obsługi Gości „krok po kroku”
3.    Kelner vs Trudny Gość. Rozwiązywanie reklamacji. Zasady prowadzenia rozmowy z Trudnym Gościem.
4.    Obsługa kelnerska zgodna z zasadami protokołu dyplomatycznego
5.    Kelner bankietowy – obsługa bankietów, wesel i przyjęć okolicznościowych


Celem wszystkich szkoleń jest:


•    wypracowanie prawidłowego zachowania w trakcie obsługi różnych typów Gości
•    określenie mocnych i słabych stron obsługi
•    zwiększenie motywacji, poprzez budowanie własnej wartości i zachęcenie do lepszej pracy przy obsłudze Gości 
•    chęć doskonalenia własnych umiejętności po warsztatach
•    budowanie prawidłowych relacji w grupie

Metody szkoleniowe: wykłady, ćwiczenia, praca w grupach, zadania indywidualne na forum grupy, dyskusje, „burze mózgów”, odgrywanie scenek




Kelner a’la carte - Obsługa Gości w restauracji „krok po kroku”

 
 

Podczas tego szkolenia Twoi pracownicy zdobędą wiedzę i umiejętności z zakresu:
•    Przygotowania stanowiska pracy
•    Roli wyglądu w kreowaniu pozytywnego wizerunku restauracji
•    Prawidłowego noszenia tacy
•    Noszenia i zbierania porcelany/szkła na tacę i do ręki
•    Pełnej obsługi Gości od przywitania do pożegnania
•    Prawidłowego otwierania i serwisu wina

Kelner doradcą kulinarnym - Psychologia sprzedaży. Sugestywna sprzedaż podczas  obsługi Gości „krok po kroku”

 
 

Podczas tego szkolenia Twoi pracownicy zdobędą wiedzę i umiejętności z zakresu:
•    Czym jest sprzedaż, co i dlaczego sprzedajemy ?
•    Jak zostać doradcą kulinarnym dla swoich  Gości ?
•    Rozpoznawania kulinarnych potrzeb Gości
•    Umiejętnego doradzania uwzględniając typologię podświadomą Gości
•    Sugestywnej sprzedaży wszystkich produktów oferowanych w Twojej restauracji
 

Kelner vs Trudny Gość. Rozwiązywanie reklamacji. Zasady prowadzenia rozmowy z Trudnym Gościem.


Podczas tego szkolenia Twoi pracownicy zdobędą wiedzę i umiejętności z zakresu:
•    Prawidłowego rozwiązywania reklamacji
•    Rozróżniania reklamacji od „taktyk kupieckich”
•    Umiejętnego zastosowania kontr-taktyk wobec „taktyk kupieckich”
•    Podświadomej typologii Gości
•    Zasad komunikacji nastawionej na zadowolenie Gości
 
Obsługa kelnerska zgodna z zasadami protokołu dyplomatycznego


 

 
Podczas tego szkolenia Twoi pracownicy zdobędą wiedzę i umiejętności z zakresu:
•    Organizacji, przygotowania i nakrycia stołów przeznaczonych dla dyplomatów
•    Zasady precedencji podczas serwisu
•    Różnic kulturowych stosowanych przy obsłudze przyjęć protokolarnych
•    Obsługi różnych przyjęć dyplomatycznych
 


Kelner bankietowy – obsługa bankietów, wesel i przyjęć okolicznościowych


Podczas tego szkolenia Twoi pracownicy zdobędą wiedzę i umiejętności z zakresu:
•    Zasad organizacji i przygotowania każdego rodzaju przyjęcia
•    Obsługi różnych przyjęć
•    Stosowanych serwisów i dopasowanie ich do odpowiedniego przyjęcia
•    Obsługi Gości VIP z wykorzystaniem serwisu synchronicznego z podkładem muzycznym
•    Prawidłowego otwierania i serwisu wina podczas przyjęć  

Cena 1-dniowego szkolenia:

liczba osób

cena netto za osobę

rabat

cena netto za osobę po rabacie

do 4 osób

498

0%

498 zł

5-6 osób

498

4%

478 zł

7-8 osób

498

8%

458 zł

9-10 osób

498

20%

398 zł

11-12 osób

498

25%

373 zł

13-15 osób

498

28%

358 zł

Przy zamówienich pakietowych bądź stałej współpracy ceny podlegają negocjacjom.

 

•    Koszt przygotowania i wydrukowania materiałów szkoleniowych - w cenie
•    certyfikat ukończenia szkolenia uwzględniający informacje o programie zajęć- w cenie
•    dojazd trenera- w cenie
•    raport podsumowujący szkolenie z proponowanym planem działań – w cenie

Raport po szkoleniu zawiera:

- czynności, które należy wprowadzić aby wzmocnić rozwój lokalu i pracowników

- własne obserwacje dotyczące usprawnienia pracy restauracji

- zalecane narzędzia dla menedżerów zwiększające sprzedaż (szkolenie sprzedażowe)

- zalecane narzędzia dla menedżerów poprawiające jakość obsługi kelnerskiej (pozostałe szkolenia)

- inne spostrzeżenia, które mają wpływ na rozwój restauracji

 

 

Zamawiam ofertę ?

Zapytaj o szkolenie
Rafał Pasenik
tel: 501 586 482
mail: biuro@hr-system.pl

 

Gwarancja H&R System 100% skuteczności
Osobom niezadowolonym z warsztatów zwracam całą kwotę za szkolenie. Zamawiający, który skorzystał
z gwarancji H&R System, zachowuje prawo do zatrzymania otrzymanych materiałów szkoleniowych.

 

Nasze referencje

Wykorzystanie ciasteczek (ang. cookies)

Pliki Cookies to informacje zapisywane przez serwer na dysku Twojego komputera. Informacje z plików cookies pozwalają dostosować wygląd strony internetowej do Twoich zainteresowań (np. decydują o treści reklamy, która pojawi się na witrynie). więcej>>

Polityka poufności danych serwisu www.hr-system.pl

Formularz Kontaktowy









wyślij

footer_logo_86

Biuro:
Aleja Spacerowa 25, Książenice
05-825 Grodzisk Mazowiecki

e-mail: biuro@hr-system.pl

Rafał Pasenik
501 586 482