H&R System Szkolenia Kelnerskie, Barmańskie Consulting dla Hoteli i Restauracji

Kelner Mistrz Sprzedaży

  
                                                      Kelner Mistrz Sprzedaży

                                                                           Jak więcej sprzedawać i jak zarabiać więcej tip-ów ?


 

Szkolenie ukierunkowane jest na rozwój umiejętności praktycznych związanych z prawidłowym wykorzystaniem narzędzi skutecznej sprzedaży.                                     

Podczas szkolenia uczymy się skupiania uwagi Gości i zdobywania ich zaufania, a co za tym idzie - pokazuje „jak więcej sprzedawać i jak zarabiać więcej tip"ów?".

Korzyści dla uczestnika
•    zdobycie umiejętności sprzedazy sugerowanej i zarabiania więcej tip"ów
•    zwiększenie motywacji, poprzez budowanie własnej wartości i zachęcenie do lepszej pracy przy obsłudze Gości 
•    wypracowanie prawidłowego zachowania w trakcie obsługi różnych typów Gośc

 

Podczas szkolenia:

Jak robić stoły kiedy na sali jest tabaka ?
Jak robić Gości żeby się nie odbijali ?
Jak sprzedawać, żeby duże grupy a"la carte nie zamawiały przeglądu karty?
Jak zrobić pojedynka, parkę, biznes i innych żeby zostawili tipa ?
Jak obsługiwać Włochów, Francuzów tak aby zostawili napiwek ?
Co robić kiedy kuchnia stoi w korku ?
Co robić kiedy Goście się topią ?
Jak sprzedawać kiedy jest echo w szklance ?
Co zrobić  kiedy stół jest spalony ?
Jak sprzedawać bez słów polecam, proponuję, oferuję ?
Jak sprzedawać aperitify, digestive, wino ?
Jak zarabiać wiecej tip-ów ?

Program:

1. Czym jest dla mnie sprzedaż ?
2. Dlaczego sprzedajemy ?
3. Jak zostać doradcą kulinarnym dla swoich  Gości ?
- znajomość produktów
- obsługa „krok po kroku”
4. Rola komunikacji w procesie sprzedaży
- komunikacja:  kuchnia-sala
-  praca zespołowa
5. Rozpoznawanie potrzeb Gości
- pierwsze wrażenie
- jak skutecznie zachęcać Gości do wybierania specjalności dnia ?
- różne rodzaje Gości
- zamykanie sprzedaży
- ponowne zaproszenie Gości
6. Umiejętne doradzanie
- polecanie 1-1-1/3-2-3
7. Sztuka zadawania właściwych pytań
- pytanie otwarte/zamknięte
- dopasowanie właściwych pytań do różnego rodzaju Gości
8.Sposoby rozwiązywania reklamacji
9.Jak rozwiązać trudne sytuacje?:
- zbyt długi czas oczekiwania na dania
- reklamacja potrawy
- kelner albo kucharz zapomniał o daniu dla jednego z Gości
- nie dobre
- zjadłem bo byłem głodny
- inne

 

Czas trwania: 10:00-18:00

Cena

499 zł brutto od osoby.

Miejsce szkolenia

Warszawa styczeń 2018 - zapisy on-line (formularz)


Szkolenia odbywają się w profesjonalnie wyposażonych salach szkoleniowo - warsztatowych.

Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia uwzgledniający informacje o programie zajęć.

Metody szkoleniowe: wykłady, ćwiczenia indywidualne na forum grupy, zadania grupowe, case study, dyskusje, „burze mózgów", odgrywanie scenek

 

Gwarancja H&R System: osobom niezadowolonym z warsztatów zwracam całą kwotę za szkolenie !

 

 

W razie pytań jestem do dyspozycji.

Pozdrawiam i do zobaczenia na szkoleniu,

Rafał Pasenik

 

 

Nasze referencje

Wykorzystanie ciasteczek (ang. cookies)

Pliki Cookies to informacje zapisywane przez serwer na dysku Twojego komputera. Informacje z plików cookies pozwalają dostosować wygląd strony internetowej do Twoich zainteresowań (np. decydują o treści reklamy, która pojawi się na witrynie). więcej>>

Polityka poufności danych serwisu www.hr-system.pl

Formularz Kontaktowy









wyślij

footer_logo_86

Biuro:
Aleja Spacerowa 25, Książenice
05-825 Grodzisk Mazowiecki

e-mail: biuro@hr-system.pl

Rafał Pasenik
501 586 482