Szkolenia kelnerskie - dlaczego warto w nie inwestować?

Kursy kelnerskie to podstawa dobrego przygotowania do zawodu kelnera i doskonalenia swoich umiejętności zawodowych. Szkolenie kelnerów powinno składać się zarówno z teorii, jak i praktyki. Kurs: Kelner Mistrzem Gościnności, Kelner Mistrzem Sprzedaży oraz Profesjonalny Kelner odbędziesz w H&R System. Dlaczego warto wybrać nasze szkolenia kelnerskie?

Szkolenia kelnerskie czynią kelnera profesjonalistą

Powszechna jest opinia, że aby być kelnerem nie są potrzebne szczególne umiejętności. Nic bardziej mylnego! Kelnera od osoby, która podaje gościom potrawy odróżnia wiedza, profesjonalizm i traktowanie swojego zawodu jako poważnej, a nie dorywczej pracy. Profesjonalna obsługa kelnerska to sztuka, która jest bardzo ceniona, zwłaszcza w czasach, gdy opinie gości są kluczowe dla rozwoju restauracji, a ich rozpowszechnianie w internecie jest bardzo łatwe, przez co drobne zaniedbania mogą być nieodwracalne w skutkach.  Kurs Profesjonalny Kelner – Obsługa Gości a’la carte sprawi, że kelner pozna techniczne umiejętności kelnerskie, dowie się, jak zorganizować swój warsztat pracy, oraz przekona się, jak wygląda profesjonalna obsługa gościa restauracji.

Kursy kelnerskie pozwalają zwiększyć sprzedaż

Kurs kelnera to nie tylko nauka warsztatu kelnerskiego, ale często także szkolenie z technik sprzedaży. To właśnie dobry kurs kelnerski sprawi, że kelner będzie umiał dobrze doradzić gościom, zadać właściwe pytanie i zachęcić do zwiększenie zamówienia np. poprzez zamówienie przystawek czy deseru do dania głównego. Kluczem dobrej sprzedaży są rozwinięte umiejętności interpersonalne, w tym umiejętność nawiązywania kontaktu z gośćmi i wyprzedzania ich potrzeb/oczekiwań. W H&R System podczas kursu Kelner Mistrzem Sprzedaży, uczymy uczestników tego, jak zwiększyć sprzedaż i zdobyć zaufanie gości.

Szkolenie kelnerów to inwestycja w wizerunek restauracji

Kelner jest dla gości wizytówką lokalu, dlatego inwestycja w jego szkolenie szybko się zwraca. Goście przychodząc do restauracji, zanim zamówią posiłek, rozmawiają właśnie z kelnerem. To on odpowiada za pierwsze wrażenie Gości. To on poprzez umiejętność nawiązania kontaktu i obsługę Gościa, może sprawić, że wyjdzie zadowolony i poleci lokal innym lub zapomni o nim tuż po opuszczeniu restauracji.  Profesjonalizm, kultura osobista i wiedza kelnera – to aspekty zarówno wpływające na jego osobisty wizerunek, ale także – na odbiór całej restauracji.

Zobacz także:

Kontakt

Ul. Głębocka 56 h/18
03-287 Warszawa
Rafał Pasenik
Małgorzata Pasenik
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies (naszych oraz naszych zaufanych partnerów: Google, Facebook) i podobnych technologii w celu świadczenia usług, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych, analitycznych i reklamowych. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Ok, rozumiem.