Kursy kelnerskie: Nowoczesna sprzedaż usług Restauracji - 2 dni

NARZĘDZIA DO ZARZĄDZANIA BAZĄ KLIENTÓW,
BUDOWANIE RELACJI SPRZEDAŻOWYCH,
PRZYGOTOWYWANIE OFERT SPRZEDAŻOWYCH


Dzięki szkoleniu:

  • Nauczysz się jak zamienić potencjalnych Klientów na Gości restauracji
  • Poznasz jak rozwijać swój potencjał sprzedażowy
  • Dowiesz jak budować relację sprzedażową z Klientami
  • Odkryjesz skuteczne techniki zarządzania Klientami
  • Otrzymasz kluczowe narzędzia zwiększające działania sprzedażowe

Program:

  1. CRM – zarządzanie Klientami
  2. Rozmowa biznesowa z Klientem – rozpoznawanie potrzeb
    • jak przeprowadzić udaną rozmowę „krok po kroku”
    • prezentacja handlowa
    • parafraza
    • aktywne słuchanie
    • stanowiska/interesy
  3.  Typy Klientów – zasada prowadzenia rozmów
    • dopasowanie rozmowy do typu rozmówcy
    • prowadzenie rozmowy zgodne z oczekiwaniem naszego Klienta
  4. Zamykanie sprzedaży
    • kontrakt na sprzedaż
    • obrona ceny (negocjacje)
    • referencje
  5. Rola komunikacji w procesie obsługi Gości
    • komunikacja:  kuchnia-dział sprzedaży
    • praca zespołowa
    • rozwiązywanie konfliktów
    • współpraca w zespole
  6. Co to jest reklamacja ?
    • korzyści wynikające z reklamacji
    • reklamacja uzasadniona
    • „taktyki kupieckie” – jak sobie poradzić ?
  7. Sposoby rozwiązywania reklamacji.
  8. Analiza przypadku trudnych sytuacji.

Metody szkoleniowe:

diagnoza, ćwiczenia, praca w grupach, zadania indywidualne na forum grupy, dyskusje, „burze mózgów”.

Cena obejmuje:

  • materiały szkoleniowe
  • lunch, przerwy kawowe i przekąskowe
  • konsultacje z trenerem w trakcie i po szkoleniu
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami szkolenia – bezcenna
Warszawa: 23 września 2019 - 24 września 2019

Cena: 949 zł brutto/osoba
10:00 - 18:00 ( Dni: 2, Godzin: 16 )

Zapisz się
Rafał Pasenik
Moja droga zawodowa prowadziła od „zmywaka”, przez kuchnię, pracę kelnera aż do kierownika i menedżera restauracji. Jestem absolwentem Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie oraz Zespołu Szkół Gastronomicznych przy ul. Poznańskiej w Warszawie. Moje szkolenia dedykuję zarówno osobom początkującym jak i doświadczonym w branży gastronomicznej. Prowadzę szkolenia dla Klientów z lokali typu fast casual, caual dinning, premium i top premium. Moimi Klientami są najlepsi w branży, między innymi: Accor Academie Poland and Baltic States, Dwór Złotopolska Dolina I Mansion House, Restaurators Podlaszewscy, Aioli M.Wachowicz i Wspólnicy, Hotel Aurora Family & SPA ****, Hotel Bania **** Thermal & Ski, Lagardere Travel Retail Polska, Restauracja & Hotel *** Złoty Lin i wielu innych. Tam gdzie ważne jest budowanie relacji Goście – Obsługa oraz Lider-Zespół jestem do dyspozycji !

Kontakt

Ul. Głębocka 56 h/18
03-287 Warszawa
Rafał Pasenik
Małgorzata Pasenik
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies (naszych oraz naszych zaufanych partnerów: Google, Facebook) i podobnych technologii w celu świadczenia usług, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych, analitycznych i reklamowych. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Ok, rozumiem.