Polityka poufnosci danych serwisu hr-system.pl

Polityka poufnosci danych serwisu hr-system.pl

               

Korzystając w jakiejkolwiek formie z serwisu H&R System Sp. z o.o. akceptujesz zasady zawarte w niniejszej Polityce Prywatności.

H&R System Sp. z o.o. jest nazwą handlową firmy H&R System Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Warszawie, 00-031, Ul. Szpitalna 8 lok 6, REGON: 147044199, NIP: 524 276 53 93, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru przez Sąd w Warszawie – Miasta St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000492446.

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest H&R System Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, 00-031, Ul. Szpitalna 8 lok.6, REGON: 147044199, NIP: 524 276 53 93, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru przez Sąd w Warszawie- – Miasta St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000492446. (dalej „My”, „Administrator” albo „Firma”).

Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych?

Napisz na adres email: biuro@hr-system.pl albo pod adres pocztowy firmy.

Skąd mamy Twoje dane?

Otrzymaliśmy je od Ciebie w czasie korzystania z serwisów należących do H&R System Sp. z o.o.

  • podczas zapisu na bezpłatny newsletter, webinar, a także później, w związku z transakcjami dokonywanymi przez Ciebie w naszym serwisie.

Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych przez H&R System Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością?

Przetwarzamy Twoje dane osobowe, ponieważ:

  • wysyłamy Ci bezpłatny newsletter z wartościowymi poradami, oraz bezpłatny kontent.
  • potrzebujemy Twoich danych, aby realizować zamówienia (w tym wysyłać niezapowiedziane oferty handlowe)
  • obsługujemy zgłoszenia, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy)
  • kontaktujemy się z Tobą, w tym w celach związanych ze świadczeniem usług.
  • wysyłamy informacje komercyjne związane z podmiotami trzecimi, z zastrzeżeniem, iż nie posiadają one wglądu do żadnych danych Użytkowników.

Dodatkowo potrzebujemy Twoje dane, aby wystawiać faktury VAT.

Przetwarzamy też Twoje dane osobowe w celach wskazanych poniżej, na podstawie uzasadnionego interesu firmy, którym jest:

  • monitorowanie Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników
  • dopasowanie ofert zgodnie z uprzednio przeglądanymi przez Ciebie treściami
  • prowadzenie wobec Ciebie działań marketingowych
  • kontaktowanie się z Tobą, w tym w celach związanych z dowolnymi działaniami marketingowymi, poprzez dostępne kanały komunikacji, w szczególności i za Twoją zgodą
  • przez email oraz telefon.
  • zapewnienie obsługi usług płatniczych
  • zapewnienie bezpieczeństwa
  • prowadzenie badań i analiz w naszych serwisach, między innymi pod kątem skuteczności poszczególnych ofert
  • organizowanie programów lojalnościowych
  • prowadzenie analiz statystycznych
  • windykacja należności

Jeśli się na to zgodzisz, przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu:

  • zapisywania danych w plikach cookies, gromadzenia danych ze stron www.
  • organizacji akcji promocyjnych, w których możesz wziąć udział

Zgodę na przetwarzanie danych osobowych, możesz wycofać w dowolnym momencie w ten sam sposób jak ją wyraziłeś. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe dopóki nie wycofasz zgody.
Najszybciej usuniesz swój email z bazy przez wysłanie rezygnacja na adres mailowy biuro@hr-system.pl. Swoje dane możesz uaktualnić również poprzez wysłanie prawidłowych informacji na adres biuro@hr-system.pl

Czy musisz podać nam swoje dane osobowe?

Wymagamy podania przez Ciebie imienia i adresu email, abyśmy mogli wysyłać Ci:

  • darmowy newsletter
  • zaproszenia na webinary, szkolenia i kampanie promocyjne
  • niezapowiedziane oferty handlowe.

Jeżeli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Ciebie podania innych danych niezbędnych. Poza tymi przypadkami podanie Twoich danych jest dobrowolne.

Wymagamy podania przez Ciebie następujących danych osobowych, aby móc zawrzeć i wykonać umowę zawartą z Tobą, a tym samym świadczyć Ci usługę:

  • adresu e-mail, imienia, nazwiska, numeru telefonu, pesel – projekty dofinansowane z UE lub KFS
  • w celu wystawienia faktury, jeśli takiej sobie zażyczysz wymagamy podania nazwy i adresu firmy, oraz numeru nip.
  • w celu przygotowania i wystawienia imiennych certyfikatów – poprzez firmę „IKSEL Kamil Kramarz” z siedzibą przy ul. Grudowskiej 6, 05-822 Milanówek
  • obsługa prawno księgowa Skłodowscy sp. z o.o. przy ul. Kościuszki 43,05-270 w Markach

Jeśli z jakiegoś powodu nie podasz tych danych osobowych, niestety nie będziemy mogli zawrzeć z Tobą umowy, a w konsekwencji nie będziesz mógł korzystać z wybranego przez Ciebie produktu lub usługi.

Jakie masz uprawnienia wobec Firmy w zakresie przetwarzanych danych?

Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Z uprawnień tych możesz skorzystać, gdy:

  • w odniesieniu do żądania sprostowania danych: zauważysz, że Twoje dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
  • w odniesieniu do żądania usunięcia danych: Twoje dane nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane przez Firmę; cofniesz swoją zgodę na przetwarzanie danych; zgłosisz sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych; Twoje dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem; dane powinny być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub dane zostały zebrane w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną oferowanych dziecku;
  • w odniesieniu do żądania ograniczenia przetwarzania danych: zauważysz, że Twoje dane są nieprawidłowe –możesz żądać ograniczenia przetwarzania Twoich danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych; Twoje dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem, ale nie będziesz chciał/a, aby zostały usunięte; Twoje dane nie będą nam już potrzebne, ale mogą być potrzebne Tobie do obrony lub dochodzenia roszczeń; lub wniesiesz sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu ustalenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po naszej stronie są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
  • w odniesieniu do żądania przeniesienia danych: przetwarzanie Twoich danych odbywa się na podstawie Twojej zgody lub umowy zawartej z Tobą oraz, gdy przetwarzanie to odbywa się w sposób automatyczny.
    Masz prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (adres: Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

W jakich sytuacjach możesz się sprzeciwić wobec przetwarzania Twoich danych?

Masz prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, gdy:

  • przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony przez szczególną sytuację, w której się znalazłeś/aś,
  • Twoje dane osobowe przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym są profilowane dla tego celu.

Pamiętaj, że z prawa sprzeciwu możesz skorzystać od 25 maja 2018 roku.

Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?

Twoje dane są wyłącznie przesyłane do spółki Tpay.com lub Pay Pal w celu dokonania transakcji. Nie udostępniamy Twoich danych innym firmom. Możemy przekazać Twoje dane osobowe organom publicznym walczącymi z oszustami i nadużyciami.

Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?

Przechowujemy Twoje dane osobowe przez czas obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu w celach:

  • dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
  • wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
  • zapobiegania nadużyciom i oszustwom,
  • statystycznych i archiwizacyjnych,
  • maksymalnie przez okres 10 lat od dnia zakończenia wykonania umowy.

Przechowujemy Twoje dane osobowe dla celów marketingowych przez okres obowiązywania umowy lub do momentu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi wcześniej.

Jeśli zapisałeś się na darmowy newsletter lub webinar będziemy tak długo przetwarzać Twoje dane, aż sam zrezygnujesz z otrzymywania korespondencji.

Czy przekazujemy Twoje dane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego?

Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy do Google LLC w oparciu o odpowiednie zabezpieczenia prawne, którymi są standardowe klauzule umowne ochrony danych osobowych, zatwierdzone przez Komisję Europejską.

Pliki typu cookie – informacje umieszczane automatycznie w Twoim komputerze.

Korzystasz ze strony zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki lub urządzenia do przeglądania stron internetowych – treści dostępnej w internecie. Jeśli Twoje ustawienia zezwalają na zapisywanie cookie takowe są zapisywane.

Co to są cookies?

Pliki cookies („ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, są to pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu, inaczej rzecz biorąc w Twoim urządzeniu – komputerze, telefonie, czy też innym urządzeniu z przeglądarką stron internetowych lub innym podobnym oprogramowaniem.

Cookies pozwalają na identyfikację komputera z którego użytkownik wszedł na stronę. Używamy plików cookie, które są niezbędne, aby umożliwić Ci poruszania się po serwisie, albo w celu zapewnienia pewnych podstawowych funkcji.

Używamy cookies, aby zwiększyć funkcjonalność witryny poprzez przechowywanie np. preferencji. Daje to nam możliwość poprawy wydajności i funkcjonalności naszej strony internetowej, aby zapewnić Państwu lepsze działanie strony.

Są dwa rodzaje cookies:

Cookies związane z tzw. sesją – to cookies utrzymywane tylko podczas gdy przeglądarka jest uruchomiona. W momencie jej zamknięcia takie „cookies” są kasowane. Cookies sesyjne są do prostych spraw technicznych takich jak logowanie, lepsza nawigacja.

Cookies trwałe – tego rodzaju ciasteczka są zachowywane na twardym dysku użytkownika (przeglądarka je zapisuje).
Wyszczególnione działania cookies z naszej strony:

Ulepszona nawigacja na stronie, dzięki cookie w niektórych przypadkach możemy sprawdzić preferencje użytkownika co sprawia, że skrypty mogą podsunąć użytkownikowi jego preferencje. Zwiększamy dzięki temu wydajność strony internetowej.

Dzięki cookie możemy sprawdzić czy jesteś nowym czy też powracającym użytkownikiem, a co z tym idzie możemy dostosować stronę tak, by nie pokazywać Ci tych samych informacji kilkukrotnie, jak i też pokazać Ci specjalną informację tylko dla powracających użytkowników.

Cookies pozwala nam stosować statystyki i analizy dzięki którym dowiadujemy się o preferencjach i pochodzeniu użytkowników. Co też pozwala nam na prawidłowy rozwój naszego portalu w dobrym kierunku, gdyż dzięki temu wiemy co jest w naszym serwisie najbardziej popularne.

Jeśli na stronie jest koszyk zakupowy (jest możliwość robienia zakupów) korzysta on z plików cookies.

Jeśli na stronie jest możliwość logowania (dostęp tylko dla subskrybentów, użytkowników zalogowanych) wykorzystuje ona cookies.

Pliki cookies mogą służyć do zapewnienia bezpieczeństwa, wykorzystywane są do wykrywania nadużyć obrębie serwisu.

Jeśli na stronie jest możliwość głosowania/oceniania może wykorzystywać ona cookies.

Jeśli na stronie istnieje możliwość wykorzystywania śledzenia poleceń – program partnerski, wykorzystuje ona cookies. Dzięki tej funkcji mamy możliwość śledzenia poleceń – mamy możliwość sprawdzenia kto polecił naszą stronę innemu użytkownikowi dzięki czemu zwiększamy funkcjonalność naszego serwisu.

Elementy Flash (Adobe Flash Player) – na podstronach mogą znajdować się elementy flash. Moga one także korzystać z technologii cookie zapisując różne ustawienia. Na stronie dostawcy oprogramowania – znajdziesz szczegóły dotyczące bezpieczeństwa: http://www.adobe.com/security/flashplayer/.

Cookie ze stron powiązanych:

Korzystamy z usług zewnętrznych na podstronach mogą wystąpić takie elementy które korzystają z cookies jak:

Linki (hiperłącza) do innych stron internetowych, każda z tych stron posiada swoją politykę cookies, jeśli skorzystasz (klikniesz w link) powinieneś zapoznać się z polityką cookies strony na której się znalazłeś.

Narzędzia Google: statystyki Google Analytics, reklamy google, mapka google, narzędzie google plus, filmy z serwisu youtube i inne – szczegółowy opis polityki plików cookie usług związanych z google znajdziesz tutuaj: http://www.google.com/policies/privacy/.

Narzędzia FaceBook – możesz znaleźć na naszej stronie narzędzie ramka fanów, przycisk lubię to i inne narzędzia udostępnione przez FaceBook – mogą one korzystać z plików cookie – opis działania znajdziesz tutaj: https://www.facebook.com/about/privacy/cookies.

Strona może posiadać także inne ‚osadzone’ przyciski oraz materiały reklamowe, aplikacje, które umożliwiają użytkownikom witryny polubienie, podlinkowanie i podejmowanie innych akcji za pośrednictwem serwisów społecznościowych i powiązanych. Nie kontrolujemy tych serwisów, każdy z nich posiada swoje ustawienia cookies, każdy tych serwisów ma swoją politykę cookies. Ustawiając odpowiednio swoją przeglądarkę możesz decydować czy chcesz tym firmom dać tą możliwość.

Jak wyłączyć cookies?

Przeglądając tą stronę korzystasz z urządzenia lub przeglądarki (oprogramowania na komputerze), które takowe zapisywanie cookies umożliwia. W wielu przypadkach opcja zapisywania cookies jest domyślnie włączona – domyślnie dopuszcza zapisywanie cookies. Informacje dotyczące ustawień cookies i podobnych technologi – blokowanie, usuwanie można znaleźć materiałach pomocy przeglądarki, urządzenia z którego w tej chwili korzystasz lub na stronie Jak działa coookies? – cookies.edu.pl. Korzystanie z tych rozwiązań może wpływać na możliwość korzystania z naszej witryny, naszych aplikacji, oraz witryn i aplikacji powiązanych. Niestety wbrew najszczerszym chęciom nie jesteśmy w stanie zapewnić sprawnego funkcjonowania strony dla urządzeń z wyłączoną obsługą cookies.

Znaki handlowe.

Znaki handlowe, wszystkie nazwy, obrazy, znaki logo identyfikujące firmę stanowią naszą własność . Wszystkie należące do osób trzecich marki, produkty, usługi i nazwy firm znajdujące się na niniejszej stronie stanowią znaki handlowe, znaki usługowe oraz nazwy handlowe ich posiadaczy. Firma nie zezwala na ich wykorzystywanie przez jakąkolwiek osobę inną niż ich posiadacze. Wszelkie tego rodzaju przypadki wykorzystania stanowią naruszenie praw posiadacza.

Prawa autorskie.

Prawa autorskie zawarte na stronie internetowej teksty, ilustracje, dźwięki, animacje, filmy wideo czy inne materiały podlegają prawom autorskim i innym prawom własności przemysłowej i intelektualnej. Zawarte tam informacje nie mogą być wykorzystywane do komercyjnego użytku czy dystrybucji oraz nie mogą być w jakimkolwiek celu modyfikowane czy przenoszone na inne strony bez pisemnego zezwolenia firmy.

Uwagi: Dynamika rozwoju techniki oraz zmian w polskim i europejskim ustawodawstwie może zmienić zakres ochrony prywatności przez firmę.

Ostatnia aktualizacja: 25 maja 2018

Kontakt

Ul. Szptalna 8 lok.6
00-031 Warszawa
Rafał Pasenik
Małgorzata Pasenik
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies (naszych oraz naszych zaufanych partnerów: Google, Facebook) i podobnych technologii w celu świadczenia usług, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych, analitycznych i reklamowych. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Ok, rozumiem.