ORGANIZACJA I WARSZTAT PRACY,
RÓŻNE TYPY SERWISÓW I ICH PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIE,
OBSŁUGA GOŚCI „VIP”
Dzięki szkoleniu:
- Poznasz i przećwiczysz różne rodzaje serwisów
- Nauczysz się jak przygotować przyjęcie okolicznościowe
- Dowiesz się jak obsługiwać Gości typu „VIP”
Program:
- Organizacja przyjęć:
- podział obowiązków przed/w trakcie/po bankiecie
- system kontroli pracy przed organizacją przyjęć
- zasady organizacji i przygotowanie każdego rodzaju przyjęcia.
- Przygotowanie i nakrycie stołów przeznaczonych dla Gości weselnych.
- Rozpoznawanie potrzeb Gości
- pierwsze wrażenie
- budowanie prawidłowej relacji z Gościem
- różne rodzaje Gości
- Techniki noszenia i zbierania
- porcelany
- szkła
- Rodzaje serwisów – różnice
- serwis synchroniczny
- zasady
- obsługa Gości VIP
- Serwis wina i szampanów
Metody szkoleniowe:
diagnoza, ćwiczenia, praca w grupach, zadania indywidualne na forum grupy, dyskusje, „burze mózgów”.
Cena obejmuje:
- materiały szkoleniowe
- konsultacje z trenerem w trakcie i po szkoleniu
- certyfikat ukończenia szkolenia
Rafał Pasenik
Moja droga zawodowa prowadziła od „zmywaka”, przez kuchnię, pracę kelnera aż do kierownika i menedżera restauracji.
Jestem absolwentem Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie oraz Zespołu Szkół Gastronomicznych przy ul. Poznańskiej w Warszawie. Moje szkolenia dedykuję zarówno osobom początkującym jak i doświadczonym w branży gastronomicznej. Prowadzę szkolenia dla Klientów z lokali typu fast casual, caual dinning, premium i top premium.
Moimi Klientami są najlepsi w branży, między innymi: Accor Academie Poland and Baltic States, Dwór Złotopolska Dolina I Mansion House, Restaurators Podlaszewscy, Aioli M.Wachowicz i Wspólnicy, Hotel Aurora Family & SPA ****, Hotel Bania **** Thermal & Ski, Lagardere Travel Retail Polska, Restauracja & Hotel *** Złoty Lin i wielu innych.
Tam gdzie ważne jest budowanie relacji Goście – Obsługa oraz Lider-Zespół jestem do dyspozycji !