Jak zwiększyć sprzedaż na wynos, przy odbiorach osobistych i zdobywać nowych Gości (warsztaty on-line 5 h)

Jak zwiększyć sprzedaż na wynos, przy odbiorach osobistych i zdobywać nowych Gości (warsztaty on-line 5 h)

35 SKUTECZNYCH STRATEGII ZWIĘKSZENIA SPRZEDAŻY NA WYNOS

ALGORYTM SPRZEDAŻOWEJ ROZMOWY,
POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW ORAZ OPTYMALIZACJA KANAŁÓW SPRZEDAŻY
STANDARD OBSŁUGI PRZEZ TELEFON ORAZ PRZY DOWOZACH I WYNOSACH


Dzięki szkoleniu:

  • Poznasz 35 strategii jak optymalizować kanały sprzedaży i dzięki temu zwiększać przychody
  • Pozyskasz nowe pomysły promocji swojej oferty
  • Nauczysz się stosować skuteczne algorytmy sprzedażowe
  • Poznasz narzędzia związane z zasadami bezpieczeństwa Twoim i Twoich Gości podczas dowozów i wynosów
  • Rozwiniesz swoje umiejętności związane z reklamacjami i trudnymi sytuacjami

Program:

  1. Jak zwiększyć sprzedaż przez telefon – dosprzedaż ?
  • odbieranie telefonów – standard
  • prowadzenie rozmowy
  • sprzedaż sugerowana
  • zamykanie sprzedaży

2.  Pozyskiwanie nowych Klientów i podniesienie wartości średniego zamówienia

  • poszukiwanie nowych kanałów sprzedaży
  • optymalizacja sprzedaży na wynos
  • sprzedaż napojów
  • sprzedaż jedzenia
  • sprzedaż kaw, deserów
  • Cross selling np. sprzedaż produktów uzupełniających ofertę

3.  Sztuka zadawania właściwych pytań

  • pytanie otwarte/zamknięte
  • dopasowanie właściwych pytań do różnego rodzaju Gości

4.  Obsługa Gości podczas dowozów oraz podczas odbiorów osobistych

  • efekt „wow” w obsłudze dowozów i wynosów
  • zasady bezpieczeństwa

5.  Jak rozwiązywać trudne sytuacje

  • zbyt długi czas oczekiwania
  • niewłaściwe zamówienie
  • odmowa dowozu poza strefę
  • niekompletne zamówienie (np. zabrakło sosu)

Metody szkoleniowe:

diagnoza, ćwiczenia, praca w grupach, zadania indywidualne na forum grupy, dyskusje, „burze mózgów”

Szkolenie przeznaczone jest dla:

osób zajmujących się obsługą Gości podczas wynosów i dowozów

Cena obejmuje:

  • work book
  • materiały szkoleniowe
  • konsultacje z trenerem w trakcie i po szkoleniu (on-line)
  • certyfikat ukończenia szkolenia (wysyłka pocztą tradycyjną)
  • wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami szkolenia – bezcenna

Cena: 299
9:00 - 14:00 ( Dni: 1, Godzin: 5 )

Zapisz się
Rafał Pasenik
15 lat doświadczenia w branży szkoleniowej, setki przeszkolonych kelnerów oraz managerów. - Certyfikowany trener biznesu. - Właściciel firmy szkoleniowo-doradczej H&R System - Twórca podcastu Gastrolekcje

Kontakt

Ul. Głębocka 56 h/18
03-287 Warszawa
Rafał Pasenik
Małgorzata Pasenik
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies (naszych oraz naszych zaufanych partnerów: Google, Facebook) i podobnych technologii w celu świadczenia usług, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych, analitycznych i reklamowych. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Ok, rozumiem.