Budowa zespołu kuchni w nowoczesnej restauracji – czyli dawne kłopoty nie rozwiązują się same.

Budowa zespołu kuchni w nowoczesnej restauracji – czyli dawne kłopoty nie rozwiązują się same.

               

BUDOWA AUTORYTETU. NIE JESTEM TYLKO SZEFEM KUCHNI, ALE PRZEDE WSZYSTKIM MANAGEREM.

MÓJ TEAM – MOI LUDZIE. ZAUFANIE I WSPÓŁPRACA

SYSTEMY PRAWIDŁOWEJ KOMUNIKACJI MANAGERSKIEJ WEWNĄTRZ TEAMU.


Dzięki szkoleniu:

  • Szef kuchni nauczy siebie i swoich podwładnych właściwej, wzajemnej współpracy.
  • Dowiesz się jak uporządkować system pracy w kuchni i usprawnić swój biznes.
  • Poznasz zasady wzajemnej komunikacji pomiędzy członkami grupy kucharskiej i pomocniczej.

Program:

  1. Kim jestem? Już nie kucharz a manager działu.
  2. Budowa autorytetu. Określenie wstępnej struktury organizacyjnej departamentu.
  3. Mój team – moi ludzie; charakterystyka, sposoby komunikacji. Nowi członkowie grupy versus „stara gwardia”.
  4. Błędy komunikacyjne, faworyzowanie niektórych współpracowników, wymagania, delegacja zadań.
  5. Wzajemne zaufanie. Niwelowanie sytuacji kryzysowych.
  6. Budowa indywidualnego systemu zarządzania.
  7. Komunikacja z frontem restauracyjnym i właścicielem / inwestorem. Transparentne wskazanie swojego zastępcy
  8. Zakresy głównych obowiązków Szefa kuchni i Sous Chefa / kucharza zmianowego – różnice w odpowiedzialności, podział obowiązków pod względem doświadczenia zawodowego i umiejętności indywidualnych.
  9. Test z wiedzy po zakończeniu dnia szkoleniowego, ocena i odpowiedzi na pytania.

Metody szkoleniowe:

diagnoza, ćwiczenia, praca w grupach, zadania indywidualne na forum grupy, dyskusje, „burze mózgów”

Szkolenie przeznaczone jest dla:

szefów kuchni, liderów, właścicieli restauracji, inwestorów gastro

Cena obejmuje:

  • materiały szkoleniowe
  • lunch, przerwy kawowe i przekąskowe
  • konsultacje z trenerem w trakcie i po szkoleniu
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami szkolenia – bezcenna

 


Cena: 4495
9:00 - 17:00 ( Dni: 1, Godzin: 8 )

Zapisz się
Maciej Rogowski
Maciej Rogowski – w środowisku gastronomicznym od lat znany także jako Berio. Konsultant i trener na rynku HORECA. Właściciel firmy konsultingowej Berio Consulting. Związany z gastronomią od 1991 roku (31 lat) . Pracował na wielu stanowiskach w hotelarstwie i gastronomii zarówno w Polsce jak i wiele lat zagranicą. Zaczynał swoją karierę zawodową jako Szef Cukierni na prywatnych jachtach pasażerskich, później jako Sous Chef, Szef Kuchni, dyrektor w hotelu o podwyższonym standardzie czy jako szef gastronomii w prywatnej międzynarodowej klinice . Miewał ciekawe zlecenia zawodowe w tak ciekawych miejscach jak praca przy bufetach eventowych dla Szwedzkiej Rodziny Królewskiej, gwiazd Holywood a także był osobistym kucharzem najbogatszych obywateli naszego kraju. Zdecydowany zwolennik praktycznych, szybkich i efektywnych rozwiązań. Przykłada ogromny nacisk na świetną komunikacje wewnętrzną w firmach gastronomicznych. Tworzy od podstaw projekty restauracyjne w kraju i zagranicą. Buduje przejrzyste i praktyczne systemy kontroli kosztów i rozliczeń. Wprowadza nowe rozwiązania w planowaniu czasu pracy i wydatków. Gastronomiczny freak i ogromny pasjonat branży.

Kontakt

Ul. Szptalna 8 lok.6
00-031 Warszawa
Rafał Pasenik
Małgorzata Pasenik
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies (naszych oraz naszych zaufanych partnerów: Google, Facebook) i podobnych technologii w celu świadczenia usług, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych, analitycznych i reklamowych. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Ok, rozumiem.