BUDOWA AUTORYTETU. NIE JESTEM TYLKO SZEFEM KUCHNI, ALE PRZEDE WSZYSTKIM MANAGEREM.
MÓJ TEAM – MOI LUDZIE. ZAUFANIE I WSPÓŁPRACA
SYSTEMY PRAWIDŁOWEJ KOMUNIKACJI MANAGERSKIEJ WEWNĄTRZ TEAMU.
Dzięki szkoleniu:
- Szef kuchni nauczy siebie i swoich podwładnych właściwej, wzajemnej współpracy.
- Dowiesz się jak uporządkować system pracy w kuchni i usprawnić swój biznes.
- Poznasz zasady wzajemnej komunikacji pomiędzy członkami grupy kucharskiej i pomocniczej.
Program:
- Kim jestem? Już nie kucharz a manager działu.
- Budowa autorytetu. Określenie wstępnej struktury organizacyjnej departamentu.
- Mój team – moi ludzie; charakterystyka, sposoby komunikacji. Nowi członkowie grupy versus „stara gwardia”.
- Błędy komunikacyjne, faworyzowanie niektórych współpracowników, wymagania, delegacja zadań.
- Wzajemne zaufanie. Niwelowanie sytuacji kryzysowych.
- Budowa indywidualnego systemu zarządzania.
- Komunikacja z frontem restauracyjnym i właścicielem / inwestorem. Transparentne wskazanie swojego zastępcy
- Zakresy głównych obowiązków Szefa kuchni i Sous Chefa / kucharza zmianowego – różnice w odpowiedzialności, podział obowiązków pod względem doświadczenia zawodowego i umiejętności indywidualnych.
- Test z wiedzy po zakończeniu dnia szkoleniowego, ocena i odpowiedzi na pytania.
Metody szkoleniowe:
diagnoza, ćwiczenia, praca w grupach, zadania indywidualne na forum grupy, dyskusje, „burze mózgów”
Szkolenie przeznaczone jest dla:
szefów kuchni, liderów, właścicieli restauracji, inwestorów gastro
Cena obejmuje:
- materiały szkoleniowe
- lunch, przerwy kawowe i przekąskowe
- konsultacje z trenerem w trakcie i po szkoleniu
- certyfikat ukończenia szkolenia
- wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami szkolenia – bezcenna
Maciej Rogowski
Maciej Rogowski – w środowisku gastronomicznym od lat znany także jako Berio. Konsultant i trener na rynku HORECA. Właściciel firmy konsultingowej Berio Consulting.
Związany z gastronomią od 1991 roku (31 lat) . Pracował na wielu stanowiskach w hotelarstwie i gastronomii zarówno w Polsce jak i wiele lat zagranicą.
Zaczynał swoją karierę zawodową jako Szef Cukierni na prywatnych jachtach pasażerskich, później jako Sous Chef, Szef Kuchni, dyrektor w hotelu o podwyższonym standardzie czy jako szef gastronomii w prywatnej międzynarodowej klinice .
Miewał ciekawe zlecenia zawodowe w tak ciekawych miejscach jak praca przy bufetach eventowych dla Szwedzkiej Rodziny Królewskiej, gwiazd Holywood a także był osobistym kucharzem najbogatszych obywateli naszego kraju.
Zdecydowany zwolennik praktycznych, szybkich i efektywnych rozwiązań. Przykłada ogromny nacisk na świetną komunikacje wewnętrzną w firmach gastronomicznych. Tworzy od podstaw projekty restauracyjne w kraju i zagranicą. Buduje przejrzyste i praktyczne systemy kontroli kosztów i rozliczeń. Wprowadza nowe rozwiązania w planowaniu czasu pracy i wydatków. Gastronomiczny freak i ogromny pasjonat branży.