Manager – tworzenie reklam
Aplikacje uzupełniające i działania dodatkowe wokół SM
Grupy odbiorców – pozyskiwanie nowych Klientów i remarketing,
Dzięki szkoleniu:
- Poznasz skuteczne narzędzia, dzięki którym Twój kontent będzie skuteczny
- Dowiesz się jak stworzyć nową grupę do działań remarketingowych
- Odkryjesz skuteczne aplikacje uzupełniające do strategii komunikacji
Program:
1. Techniczne aspekty konstruowania postów na FB i IG
2. Tone of voice – czyli język komunikacji z odbiorcami
3. Przykłady angażujących postów – analiza i opracowanie przepisu na skuteczny post
4. Co to jest stories i jak je wykorzystać w działaniach maketingowych
5. Planowanie postów i harmonogram działań
6. Rodzaje kontentu w zależności od grupy docelowej
7. Tworzenie nowej grupy odbiorców
8. Tworzenie grup podobnych odbiorców
9. Niestandardowe grupy odbiorców – możliwości i zastosowanie
10. Remarketing – jak stworzyć grupę odbiorców do działań remarketingowych
11. Zainteresowania i grupy zawodowe – jak dobierać szczegółowe targetowanie
12. Cele reklamowe – omówienie zastosowań
13. Test A/B – czyli jak testować grupy odbiorców podczas kampanii
14. Pozyskiwanie kontaktów za pomocą kampanii FB
15. Ruch na stronę – jak przekierować obserwujących na stronę www
16. Piksel Facebook – czy jest mi potrzebny i do czego służy
17. Optymalizacja kampanii – czyli co zrobić, gdy zasięgi lecą w dół
18. Aplikacje pomocnicze w prowadzeniu profilu firmowego na FB
19. Instagram – jak skutecznie w Instagram
20. Wizytówka Google – czy jest istotna i co mogę na dzięki niej zrobić
21. Jak mierzyć efekty działań na FB?
22. Jak planować działania na FB i co to jest strategia komunikacji.
Metody szkoleniowe:
diagnoza, ćwiczenia, praca w grupach, zadania indywidualne na forum grupy, dyskusje, „burze mózgów”
Szkolenie przeznaczone jest dla:
kierowników, szefów kuchni, menedżerów, liderów, właścicieli
Cena obejmuje:
- materiały szkoleniowe
- lunch, przerwy kawowe i przekąskowe
- konsultacje z trenerem w trakcie i po szkoleniu
- certyfikat ukończenia szkolenia
- wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami szkolenia – bezcenna
