Dobre praktyki vs. nieprawidłowe działania. Czyli co zrobić, aby nasz kontent social media był skuteczny

Dobre praktyki vs. nieprawidłowe działania. Czyli co zrobić, aby nasz kontent social media był skuteczny

Manager – tworzenie reklam
Aplikacje uzupełniające i działania dodatkowe wokół SM
Grupy odbiorców – pozyskiwanie nowych Klientów i remarketing,


Dzięki szkoleniu:

  • Poznasz skuteczne narzędzia, dzięki którym Twój kontent będzie skuteczny
  • Dowiesz się jak stworzyć nową grupę do działań remarketingowych
  • Odkryjesz skuteczne aplikacje uzupełniające do strategii komunikacji

 

Program:

1. Techniczne aspekty konstruowania postów na FB i IG
2. Tone of voice – czyli język komunikacji z odbiorcami
3. Przykłady angażujących postów – analiza i opracowanie przepisu na skuteczny post
4. Co to jest stories i jak je wykorzystać w działaniach maketingowych
5. Planowanie postów i harmonogram działań
6. Rodzaje kontentu w zależności od grupy docelowej
7. Tworzenie nowej grupy odbiorców
8. Tworzenie grup podobnych odbiorców
9. Niestandardowe grupy odbiorców – możliwości i zastosowanie
10. Remarketing – jak stworzyć grupę odbiorców do działań remarketingowych
11. Zainteresowania i grupy zawodowe – jak dobierać szczegółowe targetowanie
12. Cele reklamowe – omówienie zastosowań
13. Test A/B – czyli jak testować grupy odbiorców podczas kampanii
14. Pozyskiwanie kontaktów za pomocą kampanii FB
15. Ruch na stronę – jak przekierować obserwujących na stronę www
16. Piksel Facebook – czy jest mi potrzebny i do czego służy
17. Optymalizacja kampanii – czyli co zrobić, gdy zasięgi lecą w dół
18. Aplikacje pomocnicze w prowadzeniu profilu firmowego na FB
19. Instagram – jak skutecznie w Instagram
20. Wizytówka Google – czy jest istotna i co mogę na dzięki niej zrobić
21. Jak mierzyć efekty działań na FB?
22. Jak planować działania na FB i co to jest strategia komunikacji.

Metody szkoleniowe:

diagnoza, ćwiczenia, praca w grupach, zadania indywidualne na forum grupy, dyskusje, „burze mózgów”

Szkolenie przeznaczone jest dla:

kierowników, szefów kuchni, menedżerów, liderów, właścicieli

Cena obejmuje:

  • materiały szkoleniowe
  • lunch, przerwy kawowe i przekąskowe
  • konsultacje z trenerem w trakcie i po szkoleniu
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami szkolenia – bezcenna
Warszawa: 16 sierpnia 2021

Cena: 899
- ( Dni: 1, Godzin: 8 )

Zapisz się
Mateusz Ruszkowski
Profesjonalny manager gastronomii z wieloletnim doświadczeniem, specjalizujący się w tworzeniu i promowaniu konceptów restauracyjnych. Jego wiedza to fuzja wieloletniego doświadczenia w branży gastronomicznej oraz reklamowej. Doświadczenie zdobywał zarówno podczas pracy w największych i najbardziej popularnych warszawskich restauracjach jak również 5* hotelach.Obecnie zajmuje się consultingiem oraz szkoleniem kadr dla branży gastronomicznej, oraz planowaniem i realizacją działań marketingowych dla restauracji i hoteli. Od trzech lat z jego doświadczenia korzysta jedna z największych agencji reklamowych w Polsce, gdzie odpowiada za realizacje kampanii ogólnopolskich znanych marek. Współwłaściciel najpopularniejszej aplikacji dedykowanej foodies - Finebite. Skupiającej ponad 400 restauracji.

Kontakt

Ul. Głębocka 56 h/18
03-287 Warszawa
Rafał Pasenik
Małgorzata Pasenik
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies (naszych oraz naszych zaufanych partnerów: Google, Facebook) i podobnych technologii w celu świadczenia usług, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych, analitycznych i reklamowych. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Ok, rozumiem.