Kelner Mistrzem Gościnności - reklamacje, "trudny Gość", gościnność

Kelner Mistrzem Gościnności - reklamacje, "trudny Gość", gościnność

               

TRENING MENTALNY,
GENEZA SUKCESU,
GOŚCINNOŚĆ


Dzięki szkoleniu:

  • Poznasz zasady gościnności podczas obsługi Gości.
  • Nabędziesz zdolność  budowania dobrych relacji z Gośćmi
  • Nauczysz się rozpoznawać typy Gości i umiejętnie dobierać do nich rodzaj obsługi
  • Dowiesz się jak reagować na reklamację Gości

Program:

  1. Co to jest Gościnność
  2. Wpływ gościnności na biznes i budowanie relacji z Gościem
  3. „Sukces zaczyna się w głowie” – praca nad przekonaniami i wartościami
  4. Pułapki podczas pierwszego kontaktu z Gościem
    • projekcja
    • o szybkim i wolnym myśleniu
  5. Zrozumienie potrzeb i oczekiwań Gości
    • zaspokajanie potrzeb Gości
    • zaspokajanie ich oczekiwań
    • zaspokajanie nierozpoznanych potrzeb
  6. Podświadoma typologia Gości i zasady indywidualnej obsługi
    • dlaczego Goście siadają przy brudnym stole 🙂
  7. Radzenie sobie w trudnych sytuacjach
    • reklamacje
    • czas oczekiwania
    • „nie smakuje mi”
    • „zjadłem bo byłem głodny”

Metody szkoleniowe:

diagnoza, ćwiczenia, praca w grupach, zadania indywidualne na forum grupy, dyskusje, „burze mózgów”

Szkolenie przeznaczone jest dla:

osób pracujących w restauracji na stanowisku kelner, obsługa Gości.

Cena obejmuje:

  • materiały szkoleniowe
  • lunch, przerwy kawowe i przekąskowe
  • konsultacje z trenerem w trakcie i po szkoleniu
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami szkolenia – bezcenna

Cena: 499
10:00 - 18:00 ( Dni: 1, Godzin: 8 )

Zapisz się
Rafał Pasenik
Moja droga zawodowa prowadziła od „zmywaka”, przez kuchnię, pracę kelnera aż do kierownika i menedżera restauracji. Jestem absolwentem Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie oraz Zespołu Szkół Gastronomicznych przy ul. Poznańskiej w Warszawie. Moje szkolenia dedykuję zarówno osobom początkującym jak i doświadczonym w branży gastronomicznej. Prowadzę szkolenia dla Klientów z lokali typu fast casual, caual dinning, premium i top premium. Moimi Klientami są najlepsi w branży, między innymi: Accor Academie Poland and Baltic States, Dwór Złotopolska Dolina I Mansion House, Restaurators Podlaszewscy, Aioli M.Wachowicz i Wspólnicy, Hotel Aurora Family & SPA ****, Hotel Bania **** Thermal & Ski, Lagardere Travel Retail Polska, Restauracja & Hotel *** Złoty Lin i wielu innych. Tam gdzie ważne jest budowanie relacji Goście – Obsługa oraz Lider-Zespół jestem do dyspozycji !

Kontakt

Ul. Szptalna 8 lok.6
00-031 Warszawa
Rafał Pasenik
Małgorzata Pasenik
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies (naszych oraz naszych zaufanych partnerów: Google, Facebook) i podobnych technologii w celu świadczenia usług, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych, analitycznych i reklamowych. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Ok, rozumiem.