TRENING MENTALNY,
GENEZA SUKCESU,
GOŚCINNOŚĆ
Dzięki szkoleniu:
- Poznasz zasady gościnności podczas obsługi Gości.
- Nabędziesz zdolność budowania dobrych relacji z Gośćmi
- Nauczysz się rozpoznawać typy Gości i umiejętnie dobierać do nich rodzaj obsługi
- Dowiesz się jak reagować na reklamację Gości
Program:
- Co to jest Gościnność
- Wpływ gościnności na biznes i budowanie relacji z Gościem
- „Sukces zaczyna się w głowie” – praca nad przekonaniami i wartościami
- Pułapki podczas pierwszego kontaktu z Gościem
- projekcja
- o szybkim i wolnym myśleniu
- Zrozumienie potrzeb i oczekiwań Gości
- zaspokajanie potrzeb Gości
- zaspokajanie ich oczekiwań
- zaspokajanie nierozpoznanych potrzeb
- Podświadoma typologia Gości i zasady indywidualnej obsługi
- dlaczego Goście siadają przy brudnym stole 🙂
- Radzenie sobie w trudnych sytuacjach
- reklamacje
- czas oczekiwania
- „nie smakuje mi”
- „zjadłem bo byłem głodny”
Metody szkoleniowe:
diagnoza, ćwiczenia, praca w grupach, zadania indywidualne na forum grupy, dyskusje, „burze mózgów”
Szkolenie przeznaczone jest dla:
osób pracujących w restauracji na stanowisku kelner, obsługa Gości.
Cena obejmuje:
- materiały szkoleniowe
- lunch, przerwy kawowe i przekąskowe
- konsultacje z trenerem w trakcie i po szkoleniu
- certyfikat ukończenia szkolenia
- wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami szkolenia – bezcenna
Rafał Pasenik
Moja droga zawodowa prowadziła od „zmywaka”, przez kuchnię, pracę kelnera aż do kierownika i menedżera restauracji.
Jestem absolwentem Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie oraz Zespołu Szkół Gastronomicznych przy ul. Poznańskiej w Warszawie. Moje szkolenia dedykuję zarówno osobom początkującym jak i doświadczonym w branży gastronomicznej. Prowadzę szkolenia dla Klientów z lokali typu fast casual, caual dinning, premium i top premium.
Moimi Klientami są najlepsi w branży, między innymi: Accor Academie Poland and Baltic States, Dwór Złotopolska Dolina I Mansion House, Restaurators Podlaszewscy, Aioli M.Wachowicz i Wspólnicy, Hotel Aurora Family & SPA ****, Hotel Bania **** Thermal & Ski, Lagardere Travel Retail Polska, Restauracja & Hotel *** Złoty Lin i wielu innych.
Tam gdzie ważne jest budowanie relacji Goście – Obsługa oraz Lider-Zespół jestem do dyspozycji !