BUDOWA KOMUNIKACJI PRZEZ SZEFA KUCHNI I ZALEŻNOŚCI STANOWISKOWEJ NA KUCHNI
SZEF KUCHNI – MANAGER DZIAŁU, NAUCZYCIEL, TWÓRCA SYSTEMU PRACY
WDROŻENIE SYSTEMU FUNKCJONOWANIA I PRZEBYWANIA PRACOWNIKÓW KUCHNI
Dzięki szkoleniu:
- Uporządkujesz funkcjonowanie całego departamentu.
- Wyeliminujesz wszystkie dotychczasowe słabe punkty mające negatywny wpływ na atmosferę w pracy.
- Jasno określisz zasady obowiązujące tu i teraz w tym przedsiębiorstwie.
- Unikniesz zbędnych dyskusji z osobami chcącymi wprowadzać własne, indywidualne rozwiązania w swojej pracy i pracy kolegów.
- Staniesz się profesjonalnym managerem działu.
- Jasno określisz hierarchię w departamencie.
Program:
- Określenie komunikacji w departamencie kuchni w oparciu o zbudowaną strukturę organizacyjną
- Transparentny system przepływu informacji.
- Skracanie dróg przepływu informacji.
- Całkowite wykluczenie z dziennego cyklu produkcyjnego osób przebywających na „grafikowych” dniach wolnych („Żelazne zasady”) -komunikacja pomiędzy zmianami, sposoby przekazywania informacji, narzędzia – nośniki.
- Redagowanie dziennych check-list stanowiskowych (wg indywidualnych możliwości departamentu)
- Ostrzeżenia stanowiskowe (Warning) – zasady wręczania ostrzeżeń wykonawcom – podstawy, zarządzenia (Regulamin firmy) – werbalnie czy pisemnie?
- Regulamin firmy jako podstawa do sprawnego funkcjonowania w departamencie kuchni.
- Omówienie istniejącego regulaminu, reedycja dokumentu, zmiany, dostosowanie.
- Reprezentowanie firmy i właścicieli przed ekipą pracowniczą oraz na zewnątrz firmy. Zakres kontaktowania się z Gośćmi. (Indywidualnie zgodnie z profilem obiektu – CS)
- Sposób prowadzenia rekrutacji pracowników do departamentu kuchni.
- Granice w zażyłościach z podległymi pracownikami
- Spis „Żelaznych zasad” naszej firmy – dostosowanie indywidualne.
- Test z wiedzy. Podsumowanie z testu i dyskusja.
Metody szkoleniowe:
diagnoza, ćwiczenia, praca w grupach, zadania indywidualne na forum grupy, dyskusje, „burze mózgów”
Szkolenie przeznaczone jest dla:
szefów kuchni, liderów, właścicieli restauracji, inwestorów gastro
Cena obejmuje:
- materiały szkoleniowe
- lunch, przerwy kawowe i przekąskowe
- konsultacje z trenerem w trakcie i po szkoleniu
- certyfikat ukończenia szkolenia
- wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami szkolenia – bezcenna
Maciej Rogowski
Maciej Rogowski – w środowisku gastronomicznym od lat znany także jako Berio. Konsultant i trener na rynku HORECA. Właściciel firmy konsultingowej Berio Consulting.
Związany z gastronomią od 1991 roku (31 lat) . Pracował na wielu stanowiskach w hotelarstwie i gastronomii zarówno w Polsce jak i wiele lat zagranicą.
Zaczynał swoją karierę zawodową jako Szef Cukierni na prywatnych jachtach pasażerskich, później jako Sous Chef, Szef Kuchni, dyrektor w hotelu o podwyższonym standardzie czy jako szef gastronomii w prywatnej międzynarodowej klinice .
Miewał ciekawe zlecenia zawodowe w tak ciekawych miejscach jak praca przy bufetach eventowych dla Szwedzkiej Rodziny Królewskiej, gwiazd Holywood a także był osobistym kucharzem najbogatszych obywateli naszego kraju.
Zdecydowany zwolennik praktycznych, szybkich i efektywnych rozwiązań. Przykłada ogromny nacisk na świetną komunikacje wewnętrzną w firmach gastronomicznych. Tworzy od podstaw projekty restauracyjne w kraju i zagranicą. Buduje przejrzyste i praktyczne systemy kontroli kosztów i rozliczeń. Wprowadza nowe rozwiązania w planowaniu czasu pracy i wydatków. Gastronomiczny freak i ogromny pasjonat branży.