Lex Kamilek dla hoteli i restauracji – ochrona małoletnich

Lex Kamilek dla hoteli i restauracji – ochrona małoletnich

               

ROZPOZNAWANIE OBJAWÓW PRZEMOCY

PROCEDURY INTERWENCJI W PRZYPADKACH ZAGROŻENIA MAŁOLETNICH

KOMUNIKACJA Z GOŚĆMI

Dzięki szkoleniu:

  • Zrozumiesz, czym jest przemoc i jak rozpoznawać jej objawy u dzieci
  • Nauczysz się, jak skutecznie rozmawiać zarówno z Gośćmi, jak i dziećmi w kontekście ochrony małoletnich
  • Poznasz procedury reagowania w sytuacjach kryzysowych i identyfikacji ryzyka
  • Dowiesz się, jak chronić swoje zasoby psychiczne i zarządzać stresem w trudnych sytuacjach
  • Opanujesz techniki asertywnej komunikacji i dopasowania stylu obsługi do różnych typów Gości
  • Zdobędziesz wiedzę na temat zgłaszania przypadków przemocy odpowiednim organom

Program:

  1. Przemoc – czym jest oraz jej rodzaje
  • Definicja przemocy i jej różne formy (fizyczna, emocjonalna, seksualna, zaniedbanie)
  • Znaczenie rozpoznawania przemocy w środowisku hotelowym
  • Warsztat rozpoznawania objawów przemocy
  1. Typowe objawy przemocy u dzieci (fizyczne, emocjonalne, behawioralne)
  2. Jak rozmawiać z Gościem w sprawie ochrony małoletnich
  • Scenariusze rozmów z gośćmi na temat bezpieczeństwa dzieci
  • Techniki komunikacji asertywnej w delikatnych sytuacjach
  • Jak rozmawiać z dzieckiem – specyfika podejścia do małoletnich
  1. Zasady budowania zaufania i tworzenia bezpiecznej przestrzeni do rozmowy
  • Jak unikać błędów w komunikacji z dziećmi
  • Reagowanie w sytuacjach kryzysowych w hotelu
  1. Procedury interwencji w przypadkach zagrożenia małoletnich
  • Algorytmy postępowania w sytuacjach kryzysowych
  • Wyłapywanie sytuacji ryzyka
  1. Identyfikacja potencjalnych sytuacji ryzyka w obiekcie hotelowym
  • Narzędzia do szybkiego reagowania na niepokojące zachowania
  • Ochrona własnych zasobów psychicznych
  1. Zarządzanie stresem i emocjami w pracy hotelarza
  • Techniki samopomocy i dbania o własne zdrowie psychiczne
  • Typologia Gości w modelu DISC i dopasowanie obsługi i sposoby komunikacji
  1. Zgłaszanie spraw do służb i innych organów
  • Procedury zgłaszania przypadków przemocy wobec dzieci do odpowiednich instytucji

Dokumentacja i formalności związane z raportowanie

Metody szkoleniowe:

Diagnoza psychologiczna

Ćwiczenia praktyczne

Praca w grupach

Dyskusje i „burze mózgów”

Studium przypadków

Szkolenie przeznaczone jest dla:

Kierowników, menedżerów, liderów zespołów hotelowych i restauracyjnych

Personelu hotelowego odpowiedzialnego za bezpośredni kontakt z Gośćmi

Cena obejmuje:

  • materiały szkoleniowe
  • lunch, przerwy kawowe i przekąskowe
  • konsultacje z trenerem w trakcie i po szkoleniu
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami szkolenia – bezcenna

 

Warszawa: 07 października 2024

Cena: 1099
9:00 - 17:00 ( Dni: 1, Godzin: 8 )

Zapisz się
Kamil Czajkowski
Hotelarz, psycholog, trener biznesu oraz certyfikowany coach ICF. Ukończył filozofię na Uniwersytecie Papieskim w Krakowie oraz psychologię kliniczną na Uniwersytecie Gdańskim. Posiada również dyplomy podyplomowe MBA Wyższej Szkoły Bankowej oraz Uniwersytetu w Northampton. Obecnie pracuje nad doktoratem z psychologii na Uniwersytecie Gdańskim i jest w trakcie certyfikacji jako psychoterapeuta w nurcie poznawczo-behawioralnym. Doświadczenie hotelarskie zdobywał przez kilkanaście lat, pracując w hotelach sieciowych i prywatnych w Polsce i za granicą. Jego ścieżka zawodowa obejmuje role od bagażowego, przez recepcjonistę, nocnego audytora, superwizora i kierownika recepcji, aż po dyrektora hotelu. Obecnie pracuje jako psycholog w obszarze opieki psychologicznej pracowników. Jako wykładowca akademicki prowadzi zajęcia z psychologii organizacji i zarządzania, przywództwa i motywacji oraz zachowań konsumenckich na Uniwersytecie Merito oraz w Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku. Codziennie współpracuje również jako trener i coach kompetencji miękkich oraz obsługi klienta z firmami takimi jak Shell, BASF, Pepsico, PZU. Jest autorem wielu publikacji popularnonaukowych, panelistą licznych konferencji naukowych i biznesowych, oraz twórcą webinarów i podcastów na temat psychologii biznesu. Poza pracą jest szczęśliwym mężem i ojcem oraz opiekunem wiernego psiego towarzysza. Jest także spełnionym muzykiem i pasjonatem koszykówki.

Kontakt

Ul. Szptalna 8 lok.6
00-031 Warszawa
Rafał Pasenik
Małgorzata Pasenik
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies (naszych oraz naszych zaufanych partnerów: Google, Facebook) i podobnych technologii w celu świadczenia usług, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych, analitycznych i reklamowych. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Ok, rozumiem.