TRUDNE DECYZJE SZEFA,
FAZY PROCESU GRUPOWEGO,
WSPÓŁPRACA I KOMUNIKACJA MIĘDZY DZIAŁAMI
Dzięki szkoleniu:
Dowiesz się czym jest proces grupowy i nauczysz się nim zarządzać
Poprawisz komunikację w firmie
Zyskasz narzędzia do rozwiązywania konfliktów
Program:
- Budowanie współpracy i poprawa relacji w zespole
- Proces zrozumienia wzajemnych postaw i zachowań
- Aktywne słuchanie jako klucz do współpracy
- Szef wobec rozwoju zespołu
- faza zależności
- faza różnicowania
- faza kryzysu odpowiedzialności
- bunt
- mania
- realne możliwości grupy
- Konflikty w zespole – zasady rozwiązywania
- Trudne sytuacje w zarządzaniu
- Odmowa wykonania zadania
- Delegowanie niechcianych zadań
- Odtruwanie Pracownika
- Zasada współpracy z innymi działami
- Gra rozwojowa „wygraj ile się da”
Metody szkoleniowe:
diagnoza, ćwiczenia, praca w grupach, zadania indywidualne na forum grupy, dyskusje, „burze mózgów”
Szkolenie przeznaczone jest dla:
kierowników, szefów kuchni, menedżerów, liderów, właścicieli
Cena obejmuje:
- materiały szkoleniowe
- lunch, przerwy kawowe i przekąskowe
- konsultacje z trenerem w trakcie i po szkoleniu
- certyfikat ukończenia szkolenia
- wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami szkolenia – bezcenna
Rafał Pasenik
Moja droga zawodowa prowadziła od „zmywaka”, przez kuchnię, pracę kelnera aż do kierownika i menedżera restauracji.
Jestem absolwentem Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie oraz Zespołu Szkół Gastronomicznych przy ul. Poznańskiej w Warszawie. Moje szkolenia dedykuję zarówno osobom początkującym jak i doświadczonym w branży gastronomicznej. Prowadzę szkolenia dla Klientów z lokali typu fast casual, caual dinning, premium i top premium.
Moimi Klientami są najlepsi w branży, między innymi: Accor Academie Poland and Baltic States, Dwór Złotopolska Dolina I Mansion House, Restaurators Podlaszewscy, Aioli M.Wachowicz i Wspólnicy, Hotel Aurora Family & SPA ****, Hotel Bania **** Thermal & Ski, Lagardere Travel Retail Polska, Restauracja & Hotel *** Złoty Lin i wielu innych.
Tam gdzie ważne jest budowanie relacji Goście – Obsługa oraz Lider-Zespół jestem do dyspozycji !