Kontrola kosztów w restauracji - rozwój biznesu, wzrost zysków

Kontrola kosztów w restauracji - rozwój biznesu, wzrost zysków

               

Kontrola grafików pracy
Negocjowanie umów z dostawcami
System zamówień towarowych


Dzięki szkoleniu:

  • Poznasz kluczowe narzędzia, które służą kontroli podstawowych i najważniejszych kosztów
  • Nauczysz się zwracać uwagę na popełniane błędy w wydawaniu i mrożeniu pieniędzy
  • Utwierdzisz się w wyższości praktyki nad teorią.  Nauczysz się jak wykorzystać swoją wiedzę praktyczną i dostosować ją do wprowadzania  indywidualnych systemów kontrolnych w Twojej firmie..
  • Dowiesz się jak egzekwować od swoich pracowników kontrolowania kosztów na ich odcinkach pracy.
  • Odkryjesz  co robić lepiej aby nie obciążać swojego biznesu zbędnymi wydatkami.
  • Poznasz style komunikacji finansowej i towarowej w departamentach restauracji lub hotelu

 

Program:

1. Jak dzielimy koszty w restauracji – balans 3 grup kosztowych. Gdzie przyłożyć największy nacisk na oszczędności nie obniżając jakości serwisu i oferty obiektu

2.Najważniejsze elementy kontroli food cost i beverage cost

3.Jak przygotować zakresy obowiązków pracowników aby koszt ich utrzymania w firmie był adekwatny do obrotów i sukcesów firmy. Sposoby zatrudniania  nowych pracowników – na co zwracać uwagę przy sprawdzaniu dorobku i wiedzy profesjonalistów i jak wzbudzić w nich świadomość polityki finansowej obowiązującej w naszej firmie

4.Kontrola grafików pracy w systemie wektorowym. Planowanie zajęć dla wykonawców przy pełnym wykorzystaniu ich obecności na poszczególnych stanowiskach pracy. Czym jest system wektorowy i kto jest odpowiedzialny za jego kontrolę w firmie. [jasne wskazanie osób tworzących i kontrolujących grafiki pracy]

5.Negocjowanie umów z dostawcami. [informacje basic – pełne szkolenie obejmuje osobny dzień wykładów] Czym jest gwarancja cenowa i co daje nam w projektowaniu food cost i beverage cost

6.Stocki towarowe – ich grupy z podziałem na sezonowość. Na co zwrócić uwagę aby stock był kontrolowany w należyty sposób i był odzwierciedlony w food cost i beverage cost. Jak uniknąć „mrożenia pieniędzy” w towarze i magazynach

7.Kontrola planu eventowego, rezerwacji w obiekcie restauracyjnym lub hotelowym i przełożenie ich na faktyczny stan zatrudnienia stałego oraz zatrudnienia sezonowego

8.System zamówień towarowych. Kontrola stanów minimalnych. Kontrola magazynowa od poziomu cenowego, ilościowego i porównywanie ich ze stockiem towarowym przewidzianym w popularności (sezonowości)  oferty menu.  Likwidowanie ofert podnoszących koszty towarowe i produkcyjne. Zachowanie balansu w ofercie menu

9.Odpowiedzialność za poszczególne koszty podzielona na departamenty w restauracji lub hotelu. Jasno określona odpowiedzialność uwzględniona w zakresach obowiązków managerów działów

Metody szkoleniowe:

diagnoza, ćwiczenia, praca w grupach, zadania indywidualne na forum grupy, dyskusje, „burze mózgów”

Szkolenie przeznaczone jest dla:

kierowników, szefów kuchni, menedżerów, liderów, właścicieli

Cena obejmuje:

  • materiały szkoleniowe
  • lunch, przerwy kawowe i przekąskowe
  • konsultacje z trenerem w trakcie i po szkoleniu
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami szkolenia – bezcenna

 


Cena: 899
9:00 - 17:00 ( Dni: 1, Godzin: 8 )

Zapisz się
Maciej Rogowski
Maciej Rogowski – w środowisku gastronomicznym od lat znany także jako Berio. Konsultant i trener na rynku HORECA. Właściciel firmy konsultingowej Berio Consulting. Związany z gastronomią od 1991 roku (31 lat) . Pracował na wielu stanowiskach w hotelarstwie i gastronomii zarówno w Polsce jak i wiele lat zagranicą. Zaczynał swoją karierę zawodową jako Szef Cukierni na prywatnych jachtach pasażerskich, później jako Sous Chef, Szef Kuchni, dyrektor w hotelu o podwyższonym standardzie czy jako szef gastronomii w prywatnej międzynarodowej klinice . Miewał ciekawe zlecenia zawodowe w tak ciekawych miejscach jak praca przy bufetach eventowych dla Szwedzkiej Rodziny Królewskiej, gwiazd Holywood a także był osobistym kucharzem najbogatszych obywateli naszego kraju. Zdecydowany zwolennik praktycznych, szybkich i efektywnych rozwiązań. Przykłada ogromny nacisk na świetną komunikacje wewnętrzną w firmach gastronomicznych. Tworzy od podstaw projekty restauracyjne w kraju i zagranicą. Buduje przejrzyste i praktyczne systemy kontroli kosztów i rozliczeń. Wprowadza nowe rozwiązania w planowaniu czasu pracy i wydatków. Gastronomiczny freak i ogromny pasjonat branży.

Kontakt

Ul. Szptalna 8 lok.6
00-031 Warszawa
Rafał Pasenik
Małgorzata Pasenik
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies (naszych oraz naszych zaufanych partnerów: Google, Facebook) i podobnych technologii w celu świadczenia usług, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych, analitycznych i reklamowych. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Ok, rozumiem.