Kucharz Mistrzem Gościnności

PRACA KUCHARZA NA SALI RESTAURACYJNEJ,
WZMOCNIENIE ZASAD GOSCINNOŚCI,
BUDOWANIE RELACJI Z GOŚCIEM


Dzięki szkoleniu:

  • Zrozumiesz jak ważna jest rola kucharza w kontakcie z Gośćmi
  • Nabędziesz umiejętności skutecznej komunikacji
  • Poznasz zasady gościnności

Program:

  1. Co to jest gościnność?
  2. Rola obsługi w procesie budowania gościnności
  3. Co wpływa na gościnność ?
  4. Obsługa Gości „krok po kroku” podczas:
    • serwisu śniadań w formie bufetu
    • obsługi w restauracji a’la carte
    • obsługi przyjęć okolicznościowych
  5. Komunikacja werbalna i niewerbalna oraz jej wpływ na budowanie właściwych relacji z Gościem
  6. Gesty i „język ciała” u Gości. Jak prawidłowo rozpoznać i wyprzedzić potrzeby Gościa
  7. Podstawowe umiejętności techniczne podczas obsługi Gości
    • noszenie i zbieranie szkła
    • noszenie i zbieranie talerzy, porcelany
  8. Rodzaje serwisów wykorzystywanych podczas obsługi Gości
    • Serwis niemiecki
    • Serwis francuski
    • Serwis angielski

Metody szkoleniowe:

diagnoza, ćwiczenia, praca w grupach, zadania indywidualne na forum grupy, dyskusje, „burze mózgów”.

Cena obejmuje:

  • materiały szkoleniowe
  • konsultacje z trenerem w trakcie i po szkoleniu
  • certyfikat ukończenia szkolenia
10:00 - 18:00 ( Dni: 1, Godzin: 8 )

Zapytaj o szczegóły
Rafał Pasenik
Moja droga zawodowa prowadziła od „zmywaka”, przez kuchnię, pracę kelnera aż do kierownika i menedżera restauracji. Jestem absolwentem Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie oraz Zespołu Szkół Gastronomicznych przy ul. Poznańskiej w Warszawie. Moje szkolenia dedykuję zarówno osobom początkującym jak i doświadczonym w branży gastronomicznej. Prowadzę szkolenia dla Klientów z lokali typu fast casual, caual dinning, premium i top premium. Moimi Klientami są najlepsi w branży, między innymi: Accor Academie Poland and Baltic States, Dwór Złotopolska Dolina I Mansion House, Restaurators Podlaszewscy, Aioli M.Wachowicz i Wspólnicy, Hotel Aurora Family & SPA ****, Hotel Bania **** Thermal & Ski, Lagardere Travel Retail Polska, Restauracja & Hotel *** Złoty Lin i wielu innych. Tam gdzie ważne jest budowanie relacji Goście – Obsługa oraz Lider-Zespół jestem do dyspozycji !

Kontakt

Ul. Głębocka 56 h/18
03-287 Warszawa
Rafał Pasenik
Małgorzata Pasenik
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies (naszych oraz naszych zaufanych partnerów: Google, Facebook) i podobnych technologii w celu świadczenia usług, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych, analitycznych i reklamowych. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Ok, rozumiem.