EXPOSE SZEFA,
DYSCYPLINOWANIE I NAGRADZANIE,
NARZĘDZIA KOMUNIKACJI Z ZESPOŁEM
Dzięki szkoleniu:
- Poznasz kluczowe narzędzia, które służą lepszej współpracy, motywacji i delegowaniu zadań
- Dowiesz się jak rozmawiać z pracownikami z różnych pokoleń XYZ
- Odkryjesz co robić lepiej aby rozwijać zaangażowanie i zapał swoich pracowników
Program:
- Budowanie zespołu nastawionego na współpracę
- Budowanie prawidłowej komunikacji w zespole
- Kontrakt z zespołem – Expose Szefa
- Cel e expose
- Struktura expose
- Przygotowanie i wygłoszenie expose
- Określenie zachowań, które mają negatywny i pozytywny wpływ na zespół
- Asertywne określanie szefowskich granic
- Jednominutowa rozmowa motywująca
- Obrona decyzji – „zdarta płyta”
- Parafraza
- Informacja zwrotna
- Pułapki: Rodzic-Dziecko-Dorosły
- Jak doceniać i wyróżniać pracowników ?
- Pułapki podczas nagradzania
- Delegowanie zadań i styl zarządzania wobec pracowników z pokolenia X;Y;Z
Metody szkoleniowe:
diagnoza, ćwiczenia, praca w grupach, zadania indywidualne na forum grupy, dyskusje, „burze mózgów”
Szkolenie przeznaczone jest dla:
kierowników, szefów kuchni, menedżerów, liderów, właścicieli
Cena obejmuje:
- materiały szkoleniowe
- lunch, przerwy kawowe i przekąskowe
- konsultacje z trenerem w trakcie i po szkoleniu
- certyfikat ukończenia szkolenia
- wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami szkolenia – bezcenna

Rafał Pasenik
Moja droga zawodowa prowadziła od „zmywaka”, przez kuchnię, pracę kelnera aż do kierownika i menedżera restauracji.
Jestem absolwentem Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie oraz Zespołu Szkół Gastronomicznych przy ul. Poznańskiej w Warszawie. Moje szkolenia dedykuję zarówno osobom początkującym jak i doświadczonym w branży gastronomicznej. Prowadzę szkolenia dla Klientów z lokali typu fast casual, caual dinning, premium i top premium.
Moimi Klientami są najlepsi w branży, między innymi: Accor Academie Poland and Baltic States, Dwór Złotopolska Dolina I Mansion House, Restaurators Podlaszewscy, Aioli M.Wachowicz i Wspólnicy, Hotel Aurora Family & SPA ****, Hotel Bania **** Thermal & Ski, Lagardere Travel Retail Polska, Restauracja & Hotel *** Złoty Lin i wielu innych.
Tam gdzie ważne jest budowanie relacji Goście – Obsługa oraz Lider-Zespół jestem do dyspozycji !