REKRUTACJA I DEREKRUTACJA,
EMPLOYER BRANDING,
WPROWADZANIE NOWEGO PRACOWNIKA
Dzięki szkoleniu
- Nauczysz się gdzie szukać i jak zatrzymać najlepszych pracowników ?
- Dowiesz się jak rekrutują w turkusowych organizacjach
- Poznasz zasady Employer Branding jako skutecznego narzędzia budowania stałych i skutecznych zespołów
Program:
- Rekrutacja – różnice pokoleniowe (XYZ)
- Zastosowanie employer brandingu w praktyce
- Miejsca i portale do poszukiwania pracowników
- Opracowanie procesu rekrutacji
- Mój idealny kandydat
- Przebieg rozmowy kwalifikacyjnej
- wywiad kompetencyjny
- wywiad behawioralny
- pytania „klucze” podczas rozmowy
- pułapki podczas rozmowy z potencjalnym kandydatem
- Wprowadzenie pracownika na stanowisko pracy
- Derekrutacja
- rozmowa derekrutacyjna
- formy derekrutacji
Metody szkoleniowe:
diagnoza, ćwiczenia, praca w grupach, zadania indywidualne na forum grupy, dyskusje, „burze mózgów”.
Szkolenie przeznaczone jest dla:
osób zajmujących się rekrutacją kierowników, menedżerów, szefów kuchni, kelnerów funkcyjnych, liderów
Cena obejmuje:
- materiały szkoleniowe
- lunch, przerwy kawowe i przekąskowe
- konsultacje z trenerem w trakcie i po szkoleniu
- certyfikat ukończenia szkolenia
- wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami szkolenia – bezcenna
Rafał Pasenik
Moja droga zawodowa prowadziła od „zmywaka”, przez kuchnię, pracę kelnera aż do kierownika i menedżera restauracji.
Jestem absolwentem Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie oraz Zespołu Szkół Gastronomicznych przy ul. Poznańskiej w Warszawie. Moje szkolenia dedykuję zarówno osobom początkującym jak i doświadczonym w branży gastronomicznej. Prowadzę szkolenia dla Klientów z lokali typu fast casual, caual dinning, premium i top premium.
Moimi Klientami są najlepsi w branży, między innymi: Accor Academie Poland and Baltic States, Dwór Złotopolska Dolina I Mansion House, Restaurators Podlaszewscy, Aioli M.Wachowicz i Wspólnicy, Hotel Aurora Family & SPA ****, Hotel Bania **** Thermal & Ski, Lagardere Travel Retail Polska, Restauracja & Hotel *** Złoty Lin i wielu innych.
Tam gdzie ważne jest budowanie relacji Goście – Obsługa oraz Lider-Zespół jestem do dyspozycji !