Sprzedaż imprez i usług gastronomicznych. Jak budować skuteczną relację sprzedażową

Sprzedaż imprez i usług gastronomicznych. Jak budować skuteczną relację sprzedażową

               

NARZĘDZIA DO ZARZĄDZANIA BAZĄ KLIENTÓW,
BUDOWANIE RELACJI SPRZEDAŻOWYCH,
PRZYGOTOWYWANIE CELÓW SPRZEDAŻOWYCH


Dzięki szkoleniu:

  • Nauczysz się jak zamienić potencjalnych Klientów na Gości restauracji
  • Poznasz jak rozwijać swój potencjał sprzedażowy
  • Dowiesz jak budować relację sprzedażową z Klientami
  • Odkryjesz skuteczne techniki zarządzania Klientami
  • Otrzymasz kluczowe narzędzia zwiększające działania sprzedażowe

Program:

  1. CRM – zarządzanie Klientami (kliknij i testuj)
  2. Rozmowa biznesowa z Klientem – rozpoznawanie potrzeb
  • jak przeprowadzić udaną rozmowę „krok po kroku”
  • prezentacja handlowa
  • parafraza
  • aktywne słuchanie
  • stanowiska/interesy

3. Typy Klientów – zasada prowadzenia rozmów

  • dopasowanie rozmowy do typu rozmówcy
  • prowadzenie rozmowy zgodne z oczekiwaniem naszego Klienta

4. Zamykanie sprzedaży

  • kontrakt na sprzedaż
  • obrona ceny (negocjacje)
  • referencje

5. Rola komunikacji w procesie obsługi Gości

  • komunikacja:  kuchnia-dział sprzedaży BEO
  • praca zespołowa
  • współpraca

6. Zarządzanie sprzedażą

  • cele długoterminowe
  • analiza osiąganych celów sprzedażowych
  • gdzie szukać potencjalnych Gości
  • jak zatrzymać Gościa i zwiekszyć zyski

Metody szkoleniowe:

diagnoza, ćwiczenia, praca w grupach, zadania indywidualne na forum grupy, dyskusje, „burze mózgów”.

Szkolenie przeznaczone jest dla:

osób zajmujących się sprzedażą imprez, przyjęć okolicznościowych w restauracji

Cena obejmuje:

  • materiały szkoleniowe
  • lunch, przerwy kawowe i przekąskowe
  • konsultacje z trenerem w trakcie i po szkoleniu
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami szkolenia – bezcenna

Cena: 899
9:00 - 17:00 ( Dni: 1, Godzin: 8 )

Zapisz się
Rafał Pasenik
Moja droga zawodowa prowadziła od „zmywaka”, przez kuchnię, pracę kelnera aż do kierownika i menedżera restauracji. Jestem absolwentem Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie oraz Zespołu Szkół Gastronomicznych przy ul. Poznańskiej w Warszawie. Moje szkolenia dedykuję zarówno osobom początkującym jak i doświadczonym w branży gastronomicznej. Prowadzę szkolenia dla Klientów z lokali typu fast casual, caual dinning, premium i top premium. Moimi Klientami są najlepsi w branży, między innymi: Accor Academie Poland and Baltic States, Dwór Złotopolska Dolina I Mansion House, Restaurators Podlaszewscy, Aioli M.Wachowicz i Wspólnicy, Hotel Aurora Family & SPA ****, Hotel Bania **** Thermal & Ski, Lagardere Travel Retail Polska, Restauracja & Hotel *** Złoty Lin i wielu innych. Tam gdzie ważne jest budowanie relacji Goście – Obsługa oraz Lider-Zespół jestem do dyspozycji !

Kontakt

Ul. Szptalna 8 lok.6
00-031 Warszawa
Rafał Pasenik
Małgorzata Pasenik
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies (naszych oraz naszych zaufanych partnerów: Google, Facebook) i podobnych technologii w celu świadczenia usług, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych, analitycznych i reklamowych. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Ok, rozumiem.