NARZĘDZIA DO ZARZĄDZANIA BAZĄ KLIENTÓW,
BUDOWANIE RELACJI SPRZEDAŻOWYCH,
PRZYGOTOWYWANIE CELÓW SPRZEDAŻOWYCH
Dzięki szkoleniu:
- Nauczysz się jak zamienić potencjalnych Klientów na Gości restauracji
- Poznasz jak rozwijać swój potencjał sprzedażowy
- Dowiesz jak budować relację sprzedażową z Klientami
- Odkryjesz skuteczne techniki zarządzania Klientami
- Otrzymasz kluczowe narzędzia zwiększające działania sprzedażowe
Program:
- CRM – zarządzanie Klientami (kliknij i testuj)
- Rozmowa biznesowa z Klientem – rozpoznawanie potrzeb
- jak przeprowadzić udaną rozmowę „krok po kroku”
- prezentacja handlowa
- parafraza
- aktywne słuchanie
- stanowiska/interesy
3. Typy Klientów – zasada prowadzenia rozmów
- dopasowanie rozmowy do typu rozmówcy
- prowadzenie rozmowy zgodne z oczekiwaniem naszego Klienta
4. Zamykanie sprzedaży
- kontrakt na sprzedaż
- obrona ceny (negocjacje)
- referencje
5. Rola komunikacji w procesie obsługi Gości
- komunikacja: kuchnia-dział sprzedaży BEO
- praca zespołowa
- współpraca
6. Zarządzanie sprzedażą
- cele długoterminowe
- analiza osiąganych celów sprzedażowych
- gdzie szukać potencjalnych Gości
- jak zatrzymać Gościa i zwiekszyć zyski
Metody szkoleniowe:
diagnoza, ćwiczenia, praca w grupach, zadania indywidualne na forum grupy, dyskusje, „burze mózgów”.
Szkolenie przeznaczone jest dla:
osób zajmujących się sprzedażą imprez, przyjęć okolicznościowych w restauracji
Cena obejmuje:
- materiały szkoleniowe
- lunch, przerwy kawowe i przekąskowe
- konsultacje z trenerem w trakcie i po szkoleniu
- certyfikat ukończenia szkolenia
- wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami szkolenia – bezcenna
Rafał Pasenik
Moja droga zawodowa prowadziła od „zmywaka”, przez kuchnię, pracę kelnera aż do kierownika i menedżera restauracji.
Jestem absolwentem Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie oraz Zespołu Szkół Gastronomicznych przy ul. Poznańskiej w Warszawie. Moje szkolenia dedykuję zarówno osobom początkującym jak i doświadczonym w branży gastronomicznej. Prowadzę szkolenia dla Klientów z lokali typu fast casual, caual dinning, premium i top premium.
Moimi Klientami są najlepsi w branży, między innymi: Accor Academie Poland and Baltic States, Dwór Złotopolska Dolina I Mansion House, Restaurators Podlaszewscy, Aioli M.Wachowicz i Wspólnicy, Hotel Aurora Family & SPA ****, Hotel Bania **** Thermal & Ski, Lagardere Travel Retail Polska, Restauracja & Hotel *** Złoty Lin i wielu innych.
Tam gdzie ważne jest budowanie relacji Goście – Obsługa oraz Lider-Zespół jestem do dyspozycji !