Profesjonalny Szef Kuchni - właściwy człowiek na właściwym miejscu

Profesjonalny Szef Kuchni - właściwy człowiek na właściwym miejscu

               

COMPANY STANDARD – CZEGO OCZEKUJE SIĘ OD KUCHARZY I SZEFÓW ROZPOCZYNAJĄCYCH WSPÓŁPRACĘ Z

INWESTORAMI W NOWYM MIEJSCU. NA CO ZWRACAĆ UWAGĘ PRZY ROZPOCZYNANIU PRACY.MÓJ SZEF KUCHNI –

MOJĄ WIZYTÓWKĄ FIRMY. OCZEKIWANIA INWESTORÓW/PRACODAWCÓW.

SPOSOBY ZARZĄDZANIA KUCHNIĄ.


Dzięki szkoleniu:

  • Uporządkujesz w jasny sposób sposoby zarządzania departamentem kuchni.
  • Dowiesz się na jakie wskaźniki najbardziej trzeba zwracać uwagę.
  • Staniesz się Szefem kuchni, który w należyty sposób będzie dbać o wizerunek firmy, w której pracuje.
  • Zwrócisz uwagę na ponoszone przez firmę koszty i zadbasz od strony kuchni o jej promocje i pozytywny odbiór na rynku.

Program:

  1. Na jakim etapie kariery jestem?
  2. Dostępne źródła wiedzy, pomysłów i inspiracji. W jaki sposób buduje swój wizerunek w oczach właściciela obiektu / inwestora i co mam mu do zaoferowania?
  3. Walka ze stagnacją zawodową i zbytnią pewnością siebie.
  4. Czy aby na pewno wiem już o gastronomii wszystko?
  5. W jaki sposób komunikuje się z Gośćmi – jak i czy w ogóle?
  6. Czy dopuszczam pomysły innych przedstawicieli zarządzanego przeze mnie departamentu / podwładnych – jeżeli tak to w jaki sposób?
  7. Jak wprowadzam nową ofertę menu?
  8. Elementy komunikacji wewnątrz departamentu
  9. W jaki sposób Szef przekazuje swoją wiedzę praktyczną pracownikom mojego departamentu. Szkolenia stanowiskowe i jak je przeprowadzać.
  10. Szkolenia stanowiskowe, test panele, działania praktyczne. Delegowanie w/w zadań mojemu zastępcy
  11. Czy i jak korzystam z firmowych profili społecznościowych, jakie materiały na nich zamieszczam a jakich nie.
  12. Test z wiedzy. Podsumowanie z testu i dyskusja.

Metody szkoleniowe:

diagnoza, ćwiczenia, praca w grupach, zadania indywidualne na forum grupy, dyskusje, „burze mózgów”

Szkolenie przeznaczone jest dla:

szefów kuchni, liderów, właścicieli restauracji, inwestorów gastro

Cena obejmuje:

  • materiały szkoleniowe
  • lunch, przerwy kawowe i przekąskowe
  • konsultacje z trenerem w trakcie i po szkoleniu
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami szkolenia – bezcenna

Cena: 1099
9:00 - 17:00 ( Dni: 1, Godzin: 8 )

Zapisz się
Maciej Rogowski
Maciej Rogowski – w środowisku gastronomicznym od lat znany także jako Berio. Konsultant i trener na rynku HORECA. Właściciel firmy konsultingowej Berio Consulting. Związany z gastronomią od 1991 roku (31 lat) . Pracował na wielu stanowiskach w hotelarstwie i gastronomii zarówno w Polsce jak i wiele lat zagranicą. Zaczynał swoją karierę zawodową jako Szef Cukierni na prywatnych jachtach pasażerskich, później jako Sous Chef, Szef Kuchni, dyrektor w hotelu o podwyższonym standardzie czy jako szef gastronomii w prywatnej międzynarodowej klinice . Miewał ciekawe zlecenia zawodowe w tak ciekawych miejscach jak praca przy bufetach eventowych dla Szwedzkiej Rodziny Królewskiej, gwiazd Holywood a także był osobistym kucharzem najbogatszych obywateli naszego kraju. Zdecydowany zwolennik praktycznych, szybkich i efektywnych rozwiązań. Przykłada ogromny nacisk na świetną komunikacje wewnętrzną w firmach gastronomicznych. Tworzy od podstaw projekty restauracyjne w kraju i zagranicą. Buduje przejrzyste i praktyczne systemy kontroli kosztów i rozliczeń. Wprowadza nowe rozwiązania w planowaniu czasu pracy i wydatków. Gastronomiczny freak i ogromny pasjonat branży.

Kontakt

Ul. Szptalna 8 lok.6
00-031 Warszawa
Rafał Pasenik
Małgorzata Pasenik
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies (naszych oraz naszych zaufanych partnerów: Google, Facebook) i podobnych technologii w celu świadczenia usług, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych, analitycznych i reklamowych. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Ok, rozumiem.