COMPANY STANDARD – CZEGO OCZEKUJE SIĘ OD KUCHARZY I SZEFÓW ROZPOCZYNAJĄCYCH WSPÓŁPRACĘ Z
INWESTORAMI W NOWYM MIEJSCU. NA CO ZWRACAĆ UWAGĘ PRZY ROZPOCZYNANIU PRACY.MÓJ SZEF KUCHNI –
MOJĄ WIZYTÓWKĄ FIRMY. OCZEKIWANIA INWESTORÓW/PRACODAWCÓW.
SPOSOBY ZARZĄDZANIA KUCHNIĄ.
Dzięki szkoleniu:
- Uporządkujesz w jasny sposób sposoby zarządzania departamentem kuchni.
- Dowiesz się na jakie wskaźniki najbardziej trzeba zwracać uwagę.
- Staniesz się Szefem kuchni, który w należyty sposób będzie dbać o wizerunek firmy, w której pracuje.
- Zwrócisz uwagę na ponoszone przez firmę koszty i zadbasz od strony kuchni o jej promocje i pozytywny odbiór na rynku.
Program:
- Na jakim etapie kariery jestem?
- Dostępne źródła wiedzy, pomysłów i inspiracji. W jaki sposób buduje swój wizerunek w oczach właściciela obiektu / inwestora i co mam mu do zaoferowania?
- Walka ze stagnacją zawodową i zbytnią pewnością siebie.
- Czy aby na pewno wiem już o gastronomii wszystko?
- W jaki sposób komunikuje się z Gośćmi – jak i czy w ogóle?
- Czy dopuszczam pomysły innych przedstawicieli zarządzanego przeze mnie departamentu / podwładnych – jeżeli tak to w jaki sposób?
- Jak wprowadzam nową ofertę menu?
- Elementy komunikacji wewnątrz departamentu
- W jaki sposób Szef przekazuje swoją wiedzę praktyczną pracownikom mojego departamentu. Szkolenia stanowiskowe i jak je przeprowadzać.
- Szkolenia stanowiskowe, test panele, działania praktyczne. Delegowanie w/w zadań mojemu zastępcy
- Czy i jak korzystam z firmowych profili społecznościowych, jakie materiały na nich zamieszczam a jakich nie.
- Test z wiedzy. Podsumowanie z testu i dyskusja.
Metody szkoleniowe:
diagnoza, ćwiczenia, praca w grupach, zadania indywidualne na forum grupy, dyskusje, „burze mózgów”
Szkolenie przeznaczone jest dla:
szefów kuchni, liderów, właścicieli restauracji, inwestorów gastro
Cena obejmuje:
- materiały szkoleniowe
- lunch, przerwy kawowe i przekąskowe
- konsultacje z trenerem w trakcie i po szkoleniu
- certyfikat ukończenia szkolenia
- wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami szkolenia – bezcenna
Maciej Rogowski
Maciej Rogowski – w środowisku gastronomicznym od lat znany także jako Berio. Konsultant i trener na rynku HORECA. Właściciel firmy konsultingowej Berio Consulting.
Związany z gastronomią od 1991 roku (31 lat) . Pracował na wielu stanowiskach w hotelarstwie i gastronomii zarówno w Polsce jak i wiele lat zagranicą.
Zaczynał swoją karierę zawodową jako Szef Cukierni na prywatnych jachtach pasażerskich, później jako Sous Chef, Szef Kuchni, dyrektor w hotelu o podwyższonym standardzie czy jako szef gastronomii w prywatnej międzynarodowej klinice .
Miewał ciekawe zlecenia zawodowe w tak ciekawych miejscach jak praca przy bufetach eventowych dla Szwedzkiej Rodziny Królewskiej, gwiazd Holywood a także był osobistym kucharzem najbogatszych obywateli naszego kraju.
Zdecydowany zwolennik praktycznych, szybkich i efektywnych rozwiązań. Przykłada ogromny nacisk na świetną komunikacje wewnętrzną w firmach gastronomicznych. Tworzy od podstaw projekty restauracyjne w kraju i zagranicą. Buduje przejrzyste i praktyczne systemy kontroli kosztów i rozliczeń. Wprowadza nowe rozwiązania w planowaniu czasu pracy i wydatków. Gastronomiczny freak i ogromny pasjonat branży.