OPRACOWANIE SPRZEDAŻOWEJ OFERTY
ROZPOZNAWANIE POTRZEB GOŚCI
KOMUNIKACJA Z PARĄ MŁODĄ
Dzięki szkoleniu:
- Nauczysz się jak zbudować atrakcyjną i korzystną ofertę weselną.
- Poznasz główne zasady odpisywania na wiadomości e-mail, aby wyróżnić się na tle konkurencji.
- Będziesz wiedzieć jak przeprowadzić rozmowę handlową przez telefon.
- Zwiększysz ilość spotkań sprzedażowych.
- Otrzymasz wskazówki jak przeprowadzić pierwsze spotkanie z Parą Młodą aby zakończyło się sprzedażą.
Program:
1. Komponowanie atrakcyjnej oferty
- Schemat oferty – jak przyciągnąć uwagę odbiorcy
- Pułapki w komponowaniu oferty
- Wykorzystywanie atutów miejsca w sprzedaży wesel
2. Zapytanie weselne drogą elektroniczną
- Główne zasady tworzenia odpowiedzi w wiadomości e-mail
- Zamiana wiadomości na spotkanie sprzedażowe
- Szablonowe e- maile z ofertą ogólną, a skuteczna sprzedaż
3. Pierwsza rozmowa telefoniczna
- Badanie potrzeb i aktywne słuchanie
- Parafrazowanie w rozmowie sprzedażowej
4. Zamiana pierwszej rozmowy telefonicznej w rozmowę handlową
- sprzedaż spotkania
- Algorytm rozmowy
- Korzyści wynikające z umówienia spotkania
5. Spotkanie z Parą Młodą
- Harmonogram spotkania
- Sposoby na atrakcyjną prezentację miejsca
- Budowanie relacji z Klientem kluczem do sukcesu
- Pułapki, czyli ryzykowne zachowania podczas pierwszego spotkania
6. E-mail podsumowujący spotkanie
Anna Jatczak
Nazywam się Anna Jatczak i jestem Specjalistką ds. Sprzedaży i organizacji imprez. Od 2015 zarządzałam restauracją znajdującej się w XIV w. zamku w Uniejowie. Nasza firma specjalizowała się w organizacji wesel i przyjęć okolicznościowych, oraz konferencji i eventów. W pracy uważam, że nie ma rzeczy niemożliwych. Dzięki kierowanymi się przeze mnie zasadami i technikami - 90 % potencjalnych Klientów przyjeżdżających do nas na spotkanie decydowało się na organizację przyjęcia. Na przestrzeni pierwszego roku mojej pracy poziom organizowanych wydarzeń wzrósł czterokrotnie. W przeciągu roku dla mojej firmy na samych weselach zarobiłam ponad 2 mln złotych. Posiadam wiedzę na temat pozyskiwania Klientów i sposobu rozmowy aby sprzedaż zakończyła się sukcesem. W naszej firmie wyszkoliłam osoby, które z sukcesem realizowały się jako Sprzedawcy i Organizatorzy przyjęć, a nasz kalendarz zapełniał się w tempie ekspresowym. Obecnie dzielę się swoją wiedzą i doświadczeniami z innymi, którzy chcą osiągnąć sukcesy w organizowaniu wesel.
Prowadzę również indywidualne sesje wdrożeniowe dopasowane do potrzeb danego obiektu.